اخبار داغ :

جزییاتی از تازه ترین فعالیت های خوانندگان موسیقی پاپ

تازه ترین اخبار موسیقی پاپ

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: پس از ایام محرم و صفر، فصل جدید فعالیت های خوانندگان موسیقی پاپ آغاز می شود و در روزهای آتی شاهد انتشار آثاری از سوی خوانندگان مطرحی همچون مهدی یراحی، زانیار خسروی، سیامک عباسی، علیرضا طلیسچی، روزبه نعمت اللهی، مهدی جهانی، اشوان و… خواهیم بود، همچنین به زودی برنامه کنسرت خوانندگان موسیقی پاپ اعلام می گردد.

مهدی یراحی خواننده موفق و با سابقه موسیقی پاپ، موزیک ویدیویی را آماده انتشار کرده است که تیزر آن پنج شنبه ۲۶ مهر ساعت ۲۱ منتشر می شود.

زانیار خسروی قصد دارد تا پس از مدت ها، قطعه جدیدی را منتشر کند. تازه ترین اثر او با عنوان «بعد من»، به زودی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

امیرعباس گلاب خواننده موفق و جوان موسیقی پاپ، که به تازگی موزیک ویدیوی «تنگه ابوقریب» با صدای وی منتشر شده و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است، قصد دارد تا به زودی آثار جدیدی را تولید و منتشر کند. از جمله قطعات محبوب این خواننده می توان به «بانو جان»، «بازم رفت»، «بریم دریا» و…اشاره داشت.

علیرضا طلیسچی خواننده قطعاتی محبوبی همچون «دیوونه دوست داشتنی»، «بگو نه»، «میرم پی کارم»، قطعه «آخرش قشنگه» را تولید کرده است که در نوبت پخش و اخذ مجوز قرار دارد و پس از آن نیز اثر شاد دیگری را منتشر می کند تا بعد از ایام عزاداری محرم و صفر، دست پر باشد. 

طلیسچی همچنین برنامه ریزی گسترده ای برای برگزاری تور خود در سراسر ایران دارد و علاوه بر شهرهایی که تاکنون در آن روی صحنه رفته است، به زودی و در بسیاری از شهرها برای نخستین بار با مخاطبان و هواداران خود دیدار می کند.

مهدی جهانی قصد دارد تا به زودی موزیک ویدیوی «دوریت عادت میشه» را با کارگردانی هوشنگ شکاری و مسعود ذاکری منتشر کند. «دوریت عادت میشه» یکی از آثار محبوب مهدی جهانی است که پس از انتشار، مورد استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران قرار گرفت.

سامان جلیلی که به تازگی آثاری همچون «قلب تو» و «خوشبختی» را منتشر کرده است، پس از ایام محرم و صفر در برج میلاد تهران، روی صحنه می رود و تور کنسرت های شهرستان خود را آغاز می نماید.

اشوان در فصل جدید کاری خود، قطعه «مغرور» را آماده انتشار دارد و تیزر آن در روزهای گذشته، به کارگردانی ال_شان در فضای مجازی منتشر شده است.

 کنسرت امید حاجیلی خواننده پرانرژی موسیقی پاپ در روزهای 28 و 29 آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت به نشانی  Www.iranconcert.com مراجعه کنند.

بابک مافی خواننده جوان موسیقی پاپ، قطعه «به عشق تو» را در روز جمعه ساعت ۱۴ و به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیرنوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» منتشر می کند.

فرزاد فرخ نیز قطعه ای با حال و هوای پاییزی و با عنوان «دیوانگی» در روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه و ساعت ۱۹ منتشر خواهد کرد.

سیامک عباسی که عموما گزیده کار است و مدت زمان انتشار میان دو اثر وی، به نسبت طولانی به نظر می رسد، به زودی قطعه «پناه» را منتشر خواهد کرد.

روزبه نعمت اللهی خواننده با سابقه و موفق موسیقی پاپ، تازه ترین اثر خود را با عنوان «بدون تو»، طی روزهای آتی در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

قطعه جدید رضا شیری خواننده موسیقی پاپ، مراحل اخذ مجوز را سپری می کند و این خواننده موزیک ویدیوی قطعه «اصلا یادم نبود» را به زودی منتشر خواهد کرد.

کنسرت کاوه آفاق 18 آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و بلیت فروشی این کنسرت از روز  پنجشنبه 26 مهر در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در روز نوزدهم آبان ماه نیز میزبان محسن ابراهیم زاده و هوادارانش خواهد بود. خواننده قطعه «شبگردی»، پیش از محرم و صفر نیز حضور فعالی در برگزاری کنسرت داشت و در بسیاری از شهرهای ایران به روی صحنه رفت. از جمله آثار محبوب این خواننده جوان موسیقی پاپ می توان به «بی قرارم»، «برف»، «کجایی»، «امشب» اشاره داشت.

از دیگر آثاری که طی روزهای آینده منتشر خواهد شد، می توان به اثر جدید سینا سرلک با عنوان «گلایه» و قطعه «تمومه» با صدای فریمن اشاره داشت.

 

برای مطالعه (بخش اول) تازه ترین اخبار خوانندگان موسیقی پاپ از جمله «مسیح و آرش»، «روزبه بمانی»، «ماکان بند»، «هوروش بند»، «مهدی یغمایی» و… به لینک زیر مراجعه نمایید: 

http://www.musicepars.com/?p=87678