اخبار داغ :

اتفاقی جالب در کنسرت ویژه ماکان بند

کنسرت ماکان بند

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: ماکان بند گروه موسیقی محبوب و پرطرفدار پاپ کشورمان، در طی برگزاری تور کنسرت های خود در تهران و شهرهای مختلف ایران که اکثرا با اسقبال کم نظیر هواداران نیز همراه بوده است، تصمیم گرفتند تا کنسرتی ویژه را برای طرفداران تهرانی خود برگزار کنند. این کنسرت ویژه 3 و 4 دی ماه سال جاری طی دوسانس در مرکز همایش ایرانیان شهر تهران به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو برگزار شد.

کنسرت ویژه گروه ماکان برای افرادی برگزار شد که به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی موجود در جامعه توانایی خرید بلیت های گران قیمت را نداشته اما علاقمند به حضور در این برنامه هستند. از این رو تمام بلیت های این کنسرت با قیمت 45 هزار تومان در کمتر از 15 دقیقه به فروش رسید.

در کنسرت ویژه ماکان بند اتفاق جالب دیگری رقم خورد و آن هم عکس گرفتن تک تک مخاطبان حاضر در سالن با اعضای این گروه پرطرفدار بود. برگزار کنندگان این کنسرت فضایی را با نور و شرایط مناسب عکاسی تدارک دیده بودند تا افراد هنگام خروج از سالن در این مکان با گروه محبوب شان یک عکس یادگاری داشته باشند.

گفتنی است گروه ماکان با انتشار متنی در صفحه شخصی خود بیان داشت که به تازگی در روند صدور مجوز برای انتشار قطعات و کار های این گروه مشکلی ایجاد شده است و به همین دلیل انتشار تک قطعات این گروه برای مدتی به تاخیر افتاده است.
شایان ذکر است از گروه محبوب ماکان دعوت شده است تا در برنامه تلویزیونی با اجرای دانیال عبادی حضور یابند اما تا کنون موافقتی از سوی تهیه کننده برای حضور ماکان بند در این برنامه اعلام نشده است و حضور گروه ماکان در برنامه شبکه سه سیما قطعی نیست.