اخبار داغ :

احسان غيبي در فستيوال جهاني موزيك روسيه

موسیقی پارس: احسان غيبي كه به عنوان نمايندهء كشورمان در اين فستيوال شركت كرده است ، شب گذشته در حضور بيش از هشت هزار تماشاگر به اجراي برنامه پرداخت و به طرز قابل توجهي نظر هيئت داوران را به خود جلب نمود.
بسياري از چهره هاي سرشناس هنر كشور كه در قالب تيم ملي هنرمندان در مسكو به سر ميبرند، پس از دومين بُرد متوالي خود در اين رقابتها و گذشتن از سد تيم آرژانتين؛ با حضور در سالن برگزاري كنسرت و تشويق نمايندهء ايران ، هم تيميِ خود و گروه نوازندگانش را تنها نگذاشتند تا شور و حال خاصي بر فضاي اين برنامه حكمفرما باشد.
احسان غيبي در رابطه با اين اجرا گفت: پس از هفت سال دوري از بازار رسمي موسيقي ، قسمت اينگونه بود كه اولين كنسرت خود را در خارج از ايران و آنهم در قالب يك رويداد بين المللي برگزار كنم. فكرش را هم نميكردم كه انقدر بي استرس و با آرامش بتوانم برنامهء خود را اجرا كنم. فضاي محل اجرا كاملاً با سالن هاي كنسرت داخل كشور تفاوت داشت و اكثريت تماشاگران هم زبان ما نبودند. با اين حال با توجه به تسلّط بنده به زبان انگليسي براحتي با حضار ارتباط برقرار كردم و فكر ميكنم كنسرت جالبي از آب در آمد. حضور بيش از هزار نفر از هموطنان در اين برنامه من و گروهم را بسيار هيجان زده كرده بود.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه كنسرت ما با اجراي نمايندگان آلمان و روماني در يكروز انجام ميشد، مطمئن بوديم كه مقايسه خواهيم شد و تصميم گرفتيم بهترين باشيم. بعد از اتمام كنسرت ، يكي از شبكه هاي تلويزيوني روسيه ضمن انجام مصاحبه، از اجراي ايران در اين فستيوال بسيار تعريف و تمجيد كرد.
از نكات قابل توجه اين كنسرت طراحي لباس احسان بود كه تحسين هيئت داوران و تماشاگران را در پي داشت.
مراسم اعلام برگزيده هاي اين فستيوال در بخش موسيقي روز ١٦ خرداد برگزار خواهد شد و احسان غيبي از شانس بسيار زيادي براي قرار گرفتن در بين سه ردهء نخست برخوردار است.
اركستر اين خواننده را ؛ شاهين حديدي، حامد كيايي، علي آتبين با همراهي يوسف كرمي تشكيل ميدادند.