اخبار داغ :

روزبه بمانی نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: روزبه بمانی اولین آلبوم رسمی خود را با نام «کجا باید برم» امروز سه شنبه 24 مهر 97، به همت موسسه ی فرهنگی هنری آوای هنر در بازار موسیقی کشور منتشر کرد. 

این آلبوم موسیقی دارای 13 قطعه می باشد که ترانه های هر 13 قطعه را روزبه بمانی سروده است. از میان این 13 قطعه، چند اثر آن طی ماه های گذشته به صورت تک آهنگ در فضای مجازی منتشر شده است. سعید زمانی، هومن نامداری، معین راهبر، اشکان آبرون، مهرداد احمدزاده و شجاعت شفاعی تنظیم قطعات ابن آلبوم را بر عهده داشته اند. 

روزبه بمانی پیش از این سابقه ی همکاری با خوانندگانی همچون محمد علیزاده، محسن چاوشی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، احسان خواجه امیری و… را در کارنامه ی خود دارد؛ با انتشار چندین تک قطعه و جذب مخاطبان بسیار، توانست ثابت کند که می تواند به عنوان خواننده نیز موفق عمل کند. 

این خواننده که تاکنون آثاری همچون خرقه، من حافظم، خودم خواستم، بدون تاریخ بدون امضا و…را منتشر کرده است؛ با خواندن تیتراژ فیلم سینمایی لاتاری به نام کجا باید برم باعث شگفتی بسیاری از دوستداران موسیقی شد به طوری که این اثر تبدیل به قطعه ای محبوب و پر طرفدار میان دوستداران موسیقی و اهالی فضای مجازی شد. حال روزبه بمانی نام این قطعه ی پرطرفدار را برای نخستین آلبوم خود برگزیده است.