اخبار داغ :

عیدی‌های کودکی‌ام را پدر و مادرم می‌گرفتند و دیگر بر نمی‌گشت!

موسیقی پارس: حمید عسکری خواننده پاپ کشورمان به مناسبت فرا رسیدن نوروز در خصوص تلخی‌ها و شیرینی‌های سال 94 چنین گفت: شیرین‌ترین اتفاق برگزاری کنسرت‌های بسیار و موفق بود و اینکه به نقاط زیادی از کشور سر زدیم و شرایط اجرا در شهرستان‌ها خیلی بهتر از گذشته شده بود. به طور کلی سال پرکاری برای من بود. تلخ‌ترین هم فوت یکسری از هنرمندان و ورزشکاران عزیزمان بود.

وی در ادامه درباره سطح موسیقی در سالی که گذشت، اظهار داشت: به نظر من رشد خوبی داشتیم و کنسرت‌ها همه‌گیر شده بودند و سال خوبی برای موسیقی پاپ محسوب می‌شد.

عسکری از احساس خود در لحظه سال تحویل چنین گفت: حس بسیار عجیبی است؛ چون بالاخره سال جدیدی قرار است که آغاز شود البته یک حس غم هم وجود دارد که فکر می‌کنم همه تجربه کرده‌اند.

خواننده پاپ کشورمان درباره سفره هفت‌سین چنین گفت: من در سفره هفت سین، سبزه را بیشتر از همه دوست دارم و خیلی زیاد به چیدن آن اعتقاد دارم و خیلی هم مفصل این کار را انجام می‌دهم و به نظرم این فرهنگ را باید زنده نگه داریم. به دلیل اینکه جزو بهترین رسوم ما ایرانیان است و مردم هم با هر بودجه‌ای سعی می‌‌کنند این سنت را زنده نگه دارند.

وی در خصوص بهترین خاطره خود از دوران کودکی در ایام نوروز بیان کرد: یکی از خاطرات من این است که همیشه وقتی عیدی می‌گرفتیم، پدر و مادرمان این عیدی‌ها را از ما می‌گرفتند که برایمان پس‌انداز کنند اما این پول‌ها هیچ وقت به دستمان نمی‌رسید!

وی در صحبت‌های پایانی خود از آرزوی خود در سال 95 و برنامه‌های خود عنوان کرد: در سال 95 با توجه به اتفاق‌هایی که در کشور افتاده است به نظرم از سال‌های گذشته بهتر خواهد بود. به دلیل اینکه یک دولت خوب داریم و امیدوارم یک مجلس خوب هم داشته باشیم و به طور کلی کشور در راه همبستگی و اعتماد حرکت می‌کند. درباره برنامه‌هایم در ایام نوروز هم باید بگویم که ما در چندین شهر کنسرت خواهیم داشت که از میان آنها شهر آبادان در 5 فروردین قطعی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران