اخبار داغ :

‎تولید فصل دوم مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» آغاز شد

موسیقی پارس: امیر پناهی تهیه‌کننده و مجری مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» از آغاز تولید فصل دوم این برنامه با محوریت جریان مستقل موسیقی با حمایت هاکوپیان خبر داد.

‎هدف از ساخت فصل نخست مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» با حضور حسین شریفی، حسن فراهانی، آیدین الفت، امید نیک بین و علی جعفری پویان بررسی روند موسیقی در دهه‌های اخیر، علت افول و تنزل سلیقه موسیقایی جامعه مخاطب و مطالعه تاثیر تقاضای مخاطب بر تولیدات موسیقایی همچنین اهمیت ایجاد ارتباط موثر بین موزیسین و جامعه مخاطب در تولید و ارائه یک اثر تاثیرگذار بود.

‎مجموعه برنامه‌های آرت کرنر به سرپرستی دکتر امیر پناهی، با دغدغه حمایت از فعالان عرصه هنر و مخصوصا موسیقی و با هدف ایجاد ارتباط میان جامعه و هنرمندان خلاق و عمل‌گرا، جهت اشتراک‌گذاری هنر فاخر و تاثیرگذاری و همچنین درک و احترام متقابل تشکیل شده و تلاش بر آن دارد که با بررسی شرایط جامعه امروزی ایران، به ارائه راهکارهایی برای معرفی هنر به معنای اصیل آن پرداخته و با معرفی آثار با کیفیت هنرمندان و نیز گفتگوهایی پیرامون اندیشه و پایه‌های شکل‌گیری آثار تاثیرگذار و ماندگار، به رواج بیش از پیش آن سرعت بخشد.

‎امیر پناهی درباره مجموعه برنامه‌های «آرت کرنر» توضیح داد: با توجه به شرایط ویژه موسیقی در کشور و اشباع بازار از خواننده‌ها و نوازندگان بی‌تخصص و آثاری بی‌محتوای ، سیاست اجرایی گروه ، مطرح کردن مسائلی عمیق‌تر و اصیل‌تر از صرفا تولید یک اثر موسیقایی است. جریانات فکری و اندیشه‌هایی که سبک‌های موسیقی دوره‌های متفاوت را شکل داده و قطعا دوران امروزی ما نیز بی‌تاثیر از آن نخواهد بود. هدف و فعالیت‌های برنامه بر این اصل استوار است که رسالت هنر و هنرمند به چالش کشیده شود و به بررسی آثاری توجه خواهد شد که جریانات اجتماعی و ذهنی پویا به خلق آنان پرداخته و فلسفه‌ای مشخص منجر به خلق آن‌ها شده است.

تهیه‌کننده این برنامه اضافه کرد: در همین راستا و با سیاست به اشتراک گذاشتن دیدگاه جامعه موسیقی و حضور جمعی از اهالی موسیقی و صاحبان مشاغل مرتبط و همچنین همراهی و حمایت مجموعه هاکوپیان فصل اول برنامه در پنج قسمت تهیه و پخش شد.

‎وی در پایان درباره ساخت فصل جدید این برنامه گفت: با توجه به اهمیت شناخت سبک‌های گوناگون موسیقی، مراحل تولید و ضبط قسمت‌های آینده برنامه جهت شناسایی موزیسین‌های جریان مستقل آغاز شده است.

‎فصل دوم مجموعه برنامه های آرت کرنر به کارگردانی پریسا خورشیدی، تهیه‌کنندگی و اجرای امیر پناهی و میزبانی «جز کافه» و حمایت مالی «هاکوپیان» درحال ساخت است.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای تماشای تمامی گفتگوها می‌توانند به صفحه رسمی اینستاگرام هاکوپیان و آرت کرنر مراجعه کنند.