اخبار داغ :

بازگشت فوق‌العاده ادل

شروعی زیبا برای ستاره بریتانیا

ادل خواننده مشهور بریتانیایی در هفته های گذشته اولین تک آهنگ از آلبوم جدید خود به نام Easy on me را منتشر کرد. این آهنگ از نظر قالب شعری و ترانه همان روایت های یک رابطه عاشقانه را نشان می‌دهد.

این آهنگ فوق‌العاده که به عنوان چهارمین آلبوم استودیوی او نیز شناخته می شود قرار است در 1 الی 2 نوامبر 2022 توسط کمپانی کلمبیا ریکوردز منتشر شود.

قالب آهنگ Easy on me

به گفته خود ادل این آهنگ زیبا را از رابطه خود با همسر سابق خود به الهام گرفته است. تمام فضا سازی و آهنگ سازی این آهنگ با استفاده از پیانو ساخته شده شده است. هیچ نوع ساز و آهنگی سازی الکترونیک در آن قرار نگرفته است.

ملودی های لطیفی که با ترکیب تحریر های فوق العاده او شما به آلبوم 21 او می اندازد. مثل گذشته نیز Adele ترانه آهنگ خود را سرایدِ است. بعضی از اوج های او همچنین ساده سازی او به سبک سول نزدیک تر شده اما شکل ترانه بر همان سبک پاپ و سادگی شکل گرفته است.

شباهت زیاد به آثار گذشته

آهنگ Easy on me کاملاً شباهت زیادی به ترانه موفق Some one like you است. با این تفاوت که اوج صدای Adele با ملودی پیانو ترکیب می شوند و آهنگ را از یک نواخت بودن در می آورد.

او در این آلبوم از چند موزیک پرودوسر قوی از جمله لودوینگ گوراسون و مکس مارتین نیز همکاری داشته است. این دو موزیک پرودسور با خواننده موفق بریتانیای Ed Sheeran نیز همکاری داشته اند که باعث جایزه گرفتن این خواننده موفق در جشنواره مختلف موسیقی برتر جهان شده اند.

ترانه جدید Adele و قرار گرفتن در لیست برترین های بیلبورد

تک آهنگ جدید پس گذشت دو هفته پس از انتشار و فروشی فوق‌العاده در کشور های انگلیسی زبان همچون بریتانیا ، آمریکای مرکزی و شمالی در لیست Hot 200 و Hot 100 مجله بیلبورد در رتبه اول قرار گرفته است . این از توانمندی این خواننده برجسته همچنین تاثیر گذاری این آهنگ روی مخاطب را نشان می دهد.

تک آهنگی جاودانه

این تک آهنگ فوق‌العاده به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صد آهنگ هات در سی ساله اخیر که به‌صورت تک آهنگ منتشر شده . در این جدول قرار گرفته، شناخته شده است. این تک آهنگ بهمراه 27 آهنگ تازه منتشر شده دوبار در این جدول قرار گرفته است.