اخبار داغ :

آلبوم جدید Emigrate و تاثیر همکاری تیل لیندمان در کیفیت آن

بازخوانی ترانه ای موفق

ترک دوم از این آلبوم بازخوانی ترانه Always On My Mind گروه سبک سول Gwen McCrae است و در اجرای آن، تیل لیندمن، خواننده گروه مشهور رامشتاین همکاری کرده است.

استفاده از هنرمندی مشهور و تاثیر گذار

بعد از این که Richard Kruspe از تور اروپا (سال 2019) به خانه بازگشت، حس کرد که در چاله عمیقی گیر افتاده است، نمیدانست چه کاری انجام دهد .

وحتی میخواست موسیقی را برای همیشه کنار بگذارد و به کارهای دیگری بپردازد. او در آن زمان حال خود را که در آن زندگی میکرد را دوست نداشت، بخاطر همین خود را مجبور کرد تا به استودیو برود و به دموهای قدیمی گوش دهد تا راهی برای سفر به گذشته پیدا کند.

وقتی شروع به کار روی اهنگ ها و تنظیم دوباره ان ها کرد واشعار جدیدی نوشت، و احساس کرد که هنوز هم از ساخت موسیقی لذت می برد.

وی در این باره میگوید:

گذشته زندگی من را نجات داد، از این طرق بود که دوباره آینده را دیدم و به آن امیدوار شدم. بازگشت به گذشته نیز جرقه ای برای انتخاب نام این آلبوم بود. به همین دلیل است این آلبوم “تداوم حافظه” نامیده می شود.

تنها چیزی که در آن زمان من را حفظ کرد، خاطراتم بود. بازگشت به گذشته در نهایت آینده را به من نشان داد.

نام این آلبوم برگرفته از نقاشی Salvador Dalí (نقاش سوررئالیست مشهور اسپانیایی)

استفاده از نقاشی

نقاشی “تداوم حافظه” در 1931 توسط سالوادور دالی خلق شد و یکی از مشهورترین آثار وی بود. این اثر که ساعت‌های نرم . یا ساعت‌هایی در حال ذوب شدن نیز نامیده می‌شود.  تصویری فراواقع‌گرا از ساعت‌های جیبی معرفی می‌کند.

به عنوان تعبیر کلی برای این اثر، نقاش سعی دارد با استفاده از ساعت‌های نرم فرضیه‌ای که زمان را صلب و قطعی می‌انگارد را کم ارزش جلوه دهد و این مفهوم توسط دیگر تصاویر در این کار تقویت می‌شود، مانند کاربرد دورنمای وسیع و مورچه‌ها و مگسی که ساعت‌ها را می‌بلعند