اخبار داغ :

آلبوم جدید We Are Chaos مارلین منسون شکوه جدید

آلبوم تازه با تهیه کننده موفق

آلبوم جدید We Are Chaos یازدهمین آلبوم از مارلین  منسون است که  سال گذشته منتشر شد. یازدهم سپتامبر 2020 این آلبوم منتشر شد. آلبومی که منسون آن را یک اثر شاهکار و کاری متفاوت از آن نام برده است.

آلبوم جدید او کاملاً یک تهیه کننده متفاوت دارد،Shooter Jennings که خود او یک آهنگساز سبک کانتری است جایگزین Tyler Bates شده است. کسی که تهیه کنندگی دو آلبوم قبلی مرلین منسون را بر عهده داشته. آلبوم ها با نام های The Pale Emperor و Heaven Upside Down تهیه و تولید کرده است. همکاری مارلین با جگینز تجربه متفاوت تری بوده است و نوع موسیقی را کمی متفاوت تر بیان می کند. سبک او در تهیه کنندگی را کاملاً با تایلر تییتز متفاوت تر می داند. ضبط این آلبوم حدود 18 ما به طول کشیده است و در ژانویه 2020 به پایان رسید است.

ساختار جدید برای ضبط آلبوم

آلبوم We Are Chaos (وی آر کی آس) یک آلبوم کاملاً مفهومی به شمار می آید. آلبومی که نحوه دنباله آلبوم Heaven Upside Down به شما می آید. لحن و فضای آلبوم پس از ترک پنجم به شکل کامل تغییر کرده است. به گفته مارلین این آلبوم ساختاری شبیه یک صفحه گرامافون قدیمی را دارد که دارای دو قسمت متفاوت در A و B است.

LOS ANGELES, CALIFORNIA – JANUARY 4: (EDITORS NOTE: Image has been digitally retouched) Marilyn Manson arrives at ‘The Art Of Elysium’s 13th Annual Celebration – Heaven’ at Hollywood Palladium on January 04, 2020 in Los Angeles, California. (Photo by Kurt Krieger – Corbis/Corbis via Getty Images)

تاریخ انتشار در زمان دیگر

این آلبوم قرار بود در نیمه سال 2020 منتشر شود؛ اما پس از کنسل شدن تور خداحافظی آزی آزبورن به دلیل بیماری پارکینسون که مارلین نیز که قرار اجرا داشت باشد، انتشار این آلبوم به وقت دیگری موکول شد. کاور آرت آلبوم یک نقاشی آبرنگ از آثار نقاشی خود مارلین منسون است که آن را تاریکی بی نهایت نام گذاشه است Infinite Darkness. لازم به ذکر است که مرلین به غیر از موسیقی در هنرهای دیگر مثل نقاشی و بازیگری فعالیت‌های داشته است و از آثار نقاشی خود نمایشگا هایی نیز برگزار کرده است.

آلبوم We Are Chaos از سمت منتقدان نقدهای خوبی دریافت کرده است و در Metacritic به میانگین 80 از 100 دست پیدا کرده است. این بالاترین امتیازی است که مارلین تا کنون توانسته بود با آلبوم‌های خود کسب کند.

این آلبوم همانند دیگر اثر های قبلی او نیست لایه‌های از موسیقی کانتری و بلوز در آن به شکل ملموسی استفاده شده است. مرلین به ندرت از ریف های خشن گیتار الکتریک استفاده کرده است و بیشتر به جنبه های دیگر صدا سازی در این آلبوم پرداخته است. از فریادهای مارلین منسون آهنگ های قبلی دیگر اثری وجود ندارد و بیشتر صدای خواندن آرام او را می‌شنویم.