اخبار داغ :

آلبوم زیبای Obscura با حضور درامر جدید رنگ تازه ای گرفت

تاثیر نوازنده جدید در آلبوم

این اولین آلبوم گروه Obscura با حضور درامر جدید (David Diepold) است که در سال 2020 به این گروه پیوست.

همچنین Jeroen Paul Thesseling (بیسیست گروه) که در سال 2011 و Christian Münzner (گیتاریست گروه) که در سال 2014 گروه را ترک کرده بودند ، مجددا در سال 2020 به این گروه پیوسته اند و در آلبوم جدید حضور دارند.

آلبوم A Valediction اولین آلبوم گروه Obscura است که توسط تهیه کننده مشهور برنده جوایز مختلف (Fredrik Nordström) میکس و مسترینگ شده است.

وی یک موزیسین و تهیه کننده 54 ساله سوئدی است که قبلا برروی آلبوم هایی از گروه های مشهور Arch Enemy، Arkan  ، Armageddon ، At the Gates ، Chrome Division، Crystal Eyes ، Darkest Hour ، Delain، Dimmu Borgir، Dream Evil، Evergrey، Firewind، HammerFall، In Flames، Jorn، Khold، Iotunn، Myrath، Mystic Prophecy، Opeth، Powerwolf، Rotting Christ، Soilwork و Dark Tranquillityو Wolf کارکرده است.

تعریف موسس گروه درمورد کیفیت آن

موسس گروه، Steffen Kummerer در مورد آلبوم A Valediction میگوید:

گیتار نوازی های جذاب، درام نوازی های جسورانه و بیس های محرک به همراه آوازهای خشن و اُلتراسونیک باعث میشود آلبوم A Valediction، تبدیل به آلبومی برجسته شود.

وب سایت Metal Injection به آلبوم A Valediction امتیاز 9.5 از10

وب سایت Wall of Sound به این آلبوم امتیاز 8 از 10

وب سایت MetalWani به این آلبوم امتیاز 10 از 10 داده و درمورد آن می نویسد:

آلبوم A Valediction بیشتر شبیه یک شاهکار است. Obscura مثل همیشه بهترین را ارائه می دهد.

این آلبوم صرف نظر از داشتن صدایی بسیار پیچیده و غنی ، یک صدای بسیار بالغ و در عین حال متنوع از گروه را به نمایش میگذارد.

امتیاز بالا به آلبوم

مجله Distorted Sound به این آلبوم امتیاز 10 از 10 داده و درمورد آن می نویسد:

به اعتراف خود گروه Obscura، آنها درگذشته طرفدار اکستریم متال بودند ولی از اجرای عناصر خاص به دلیل ترس از مخالفت با دیدگاه های اولیه خود اجتناب کرده اند، اما خارج شدن از این محدودیت های از پیش تعیین شده آنها را قادر می سازد تا یکی از تاثیرگذارترین نسخه های خود را خلق کنند.

آلبوم A Valediction نمونه ای درخشان از کارهایی است که یک گروه وقتی دربند آرمان های خاصی نباشد می تواند انجام دهد و این طرز فکر به Obscura، این امکان را میدهد تا راه‌های جدید و مبتکرانه‌ای بیابد تا ثابت کند چرا آنها یکی از جسورترین گروه‌های موسیقی در جهان هستند.

تولیددرخشان و پیکربندی عالی تنها چند دلیل است که باعث می شود این آلبوم به راحتی یکی از بهترین آلبوم های حرفه ای آنها و به طور کلی بهترین آلبوم امسال باشد.