اخبار داغ :

ادل در آلبوم جدید خود از طلاقش برای فرزندش گفت

آدل خواننده بریتانیایی

ادل خواننده سرشناس می‌گوید که آلبوم جدیدش را به این دلیل ضبط کرده که به پسر ۹ ساله اش در درک این مساله که چرا پدر و مادرش از هم جدا شدند، کمک کند.

این ستاره موسیقی بریتانیا به نشریه ووگ گفت: “می‌خواستم از طریق این آلبوم موسیقی به او زمانی که در دهه بیست یا سی زندگی اش است، توضیح دهم که چه کسی هستم و چرا داوطلبانه تمام زندگی او را به قیمت خوشحالی خودم پاره پاره کردم.”

او اضافه کرد: “این مساله گاهی او را خیلی ناراحت می‌کرد. و این یک زخم واقعی است برای من؛ زخمی که نمی‌دانم آیا هرگز می‌تواند بهبود یابد.”

این خواننده ۳۳ ساله موسیقی پاپ، دو مصاحبه جداگانه با نسخه بریتانیایی و آمریکایی نشریه ووگ داشته؛ اولین مصاحبه بعد از ۵ سال و در آستانه انتشار چهارمین آلبوم خود.

نام این آلبوم ۳۰ است ، سنی که او با سایمون کانکی، که مدتهای مدید دوست و شریک زندگی او بود، ازدواج کرد و پس از مدتی از او جدا شد.

ادل گفت: “همه زندگی ام تکه تکه شد و من هیچ هشداری در این باره نگرفته بودم.” او تایید کرد که “ضامن نارنجک را کشیده” و آن را به میان زندگی زناشویی‌اش انداخته است.

    ادل: من حالا متاهل هستم

ادل، ثروتمندترین زن عرصه موسیقی در بریتانیا

ادل: دچار افسردگی پس از زایمان شده بودم

سه روز پیش، سه‌شنبه او بخش کوچکی از یکی از آهنگ‌های آلبوم جدیدش را که قرار است جمعه هفته آینده، ۱۵ اکتبر به بازار عرضه شود، منتشر کرد. “بر من آسان بگیر” عنوان این آهنگ بود.

او توضیح می‌دهد: “این اولین آهنگی بود که برای این آلبوم نوشتم. بعد از آن برای مدت ۶ ماه چیزی ننوشتم چون فکر می‌کردم که خوب همه آنچه را که می‌خواستم گفتم.”

ادل می‌گوید که وقتی شروع به کار روی بقیه آلبوم کرده، موسیقی برای او به روشی تبدیل شد تا به وسیله آن بتواند مسائلی را برای زمانی که پسرش آنجلو بزرگتر شد، توضیح دهد.

ادل گفت که یکی از آهنگ ها را که مجله ووگ آن را “آهنگی کاملا برای قطع یک رابطه” توصیف کرده درباره “همه آن چیزهایی بوده که اتفاق افتاده است.”

ادل اضافه می‌کند: “اما می‌خواستم این آهنگ در این آلبوم باشد تا به آنجلو نشان بدهم که انتظار دارم او در آینده با شریک زندگی‌اش، چه زن باشد چه مرد یا هر چیز دیگر، چطور رفتار کند.”

با وجود برخی گزارش‌ها درباره اینکه ادل و سایمون کانکی، مخفیانه در سال ۲۰۱۶ ازدواج کرده بودند، او به نشریه ووگ گفت که ازدواج آنها در سال ۲۰۱۸ انجام شده بود.

ادل گفت: “زمان بندی که رسانه ها از رابطه من و ازدواج من ارائه می‌دهند، کاملا اشتباه است. وقتی ۳۰ ساله بودم، ما ازدواج کردیم و بعد من او را ترک کردم.”

او نگفت که ازدواج آنها چقدر طول کشید اما گفت: “زیاد طولانی نبود.” ادل در سال ۲۰۱۹ درخواست جدایی داده بود.

ادل و سایمون کانکی پیش از ازدواج در سال ۲۰۱۸ سال‌ها با هم زندگی می‌کردند

او توضیح داد: “آن زندگی دیگه برای من مناسب نبود. نمی‌خواستم مثل بسیاری از افرادی که می‌شناختم به پایان برسم. من بدبخت بدبخت نبودم اما اگر خودم را در اولویت قرار نمی‌دادم، بدبخت می‌شدم. اما خب، هیچ اتفاق بد یا چیزی شبیه آن بین ما رخ نداد.”

در حال حاضر سایمون کانکی در نزدیکی خانه همسر سابقش زندگی می‌کند و هر دو آنها به طور مشترک مسئولیت سرپرستی از پسرشان آنجلو را بر عهده دارند.

او در مصاحبه با مجله ووگ گفت: “اگر بتوانم دلیل اینکه زندگی زناشویی را ترک کردم و با وجود اینکه آنجلو را بسیار ناراحت کردم به دنبال خوشبختی خودم رفتم، پیدا کنم و اگر بتوانم خوشبخت بشوم و آنجلو من را در شادکامی ببیند، شاید بتوانم خودم را به خاطر این کار ببخشم.”

بی‌رحمانه ترین حرف‌ها

در این مصاحبه، این خواننده همچنین به موضوع کم کردن وزن خود و حرف‌هایی که پس از انتشار عکس‌هایش بعد از لاغری در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مطرح شد، اشاره کرد.

او گفت: “بدن من همیشه در تمام طول دوران کاری مورد توجه بوده. این فقط الان نیست. من می‌فهمم که چرا برای یک عده تعجب آور بود. می‌فهمم که چرا بخصوص بعضی از زنان را ناراحت کرد. از نظر تصویر ظاهری من نماینده تعداد زیادی از زنان بودم. اما حالا هم من همان آدم هستم.”

ادل افزود: “بیرحمانه ترین صحبت‌ها توسط زنان در مورد شکل بدن من انجام شد. خیلی ناامیدکننده بود. احساسات من را به شدت جریحه‌دار کرد.”