اخبار داغ :

امتیاز دهی آلبوم جدیدSwallow_the_Sun از نظر کارشناسان

استفاده هنرمند برجسته

در اجرای ترانه های این آلبوم Cammie Gilbert (خواننده گروه پراگرسیو متال Oceans of Slumber) و Antti Hyyrynen (خواننده گروه پراگرسیو/ثرش متال STAM1NA) همکاری کرده اند.

آلبوم Moonflowers توسط Juho Räihä (گیتاریست گروه) میکس و مسترینگ شده است.

وی یک موزیسین و تهیه کننده 37 ساله فنلاندی است که در گروه های متال Before the Dawn ،Gloria Morti، Hedonihil و Riverside Syndicate و Swallow the Sun فعالیت میکند و برروی آلبوم هایی از گروه های Hallatar، Nemecic، Before the Dawn، Evil Drive، Bloodred Hourglass، Black Sun Aeon، Hinayana، Gloria Morti، Wolfheart و To/Die/For کارکرده است.

نوارندگان برجسته

همچنین این آلبوم توسط David Castillo تهیه و ساخته شده است. وی موزیسین و تهیه کننده سوئدی است که قبلا برروی آلبوم هایی از گروه های مشهوری همچون Amorphis، Angra ، Avatarium ، Bloodbath ، Candlemass ، Draconian ، Dimmu Borgir ، Eluveitie،Katatonia ، Sepultura ، Soilwork ، Whitechapel و Opeth کار کرده است.

BlabberMouth به این آلبوم امتیاز 9 از  10داده و درمورد آن می نویسد:

بازهم مجموعه از موسیقی خارق العاده، خاطره انگیز و غنی از Swallow the Sun که داستانی از قلب شکسته و ضربه های روحی را روایت میکند که تحمل شنیدن آن را ندارید.

اما اگر تا این لحظه از دوستداران Swallow the Sun هستید پس با داستان های تلخ و تاریک آنها آشنایید، فقط تعجب نکنید اگر Moonflowers واقعا قلب شما را تکه تکه کند.

امتیاز دهی سایت های برتر به آلبوم

وب سایت MetalWani به این آلبوم امتیاز 8.5 از 10 داده و درمورد آن می نویسد:

آلبوم Moonflowers یک آلبوم درخشان و خوش ترکیب است، هیچ کس نمیتواند این را انکار کند که هر رکورد Swallow the Sun استانداردهای بالایی از دستاوردهای هنری و تولید را تعیین میکند، این رکورد نیز کمتر نیست.

وب سایت Metal Noise به آن امتیاز 8.5 از 10 میدهد و درباره آن مینویسد:

آلبوم Moonflowers مجموعه ای از آهنگ های زیبا با سازآرایی ها و اشعاری خیره کننده است که حس غمگینی یا پشیمانی را برمی انگیزد، این از آلبوم هایی از که در هر جای دیگری به سختی می توانید پیدا کنید زیرا Swallow the Sun با Moonflowers یک بار دیگر از خود پیشی میگیرد.