اخبار داغ :

امکان آزادی بریتنی در دادگاه پیشه رو

روز استقلال برای بریتنی

بالاخره روز استقلال برای برتنی اسپیرز فرا رسید. در جلسه دادگاه شهر لس آنجلس ، قاضی پرونده تصیم گرفت که آیا محافظه کاری را که برای نزدیک به 14 سال کنترل گسترده برای زندگی و پول این ستاره پاپ خاتمه دهد. بدون مخالفت قاضی براندا این قحکم را علیه او منحل کرد.

حرف های وکیل بریتنی

وکیل بریتنی اسپیرز ، و والیدن او دادگاهی را در اختیار داشتند همگی به شکل رسمی از حمایت خود در دادگاه پایان دادند. جدی مونت کومری ، محافظی که بر روی زندگی و تصمیات پزشکی خواننده نظارت دارد یک برنامه مراقبتی برای پایان دوره و اعلام حکم او اعلام کرد.

اما پنی تصمیم خود را اشکارا اعلام نکرد و از اختیار و قدرت قابل توجه خود برای او استفاده کرده است. موانع حقوقی یا نگرانی هات در مورد مسائل پزشکی و امور مالی اسپیرز همچنان ادامه دارد و پیان ناپذیر است. هنوز از شرکت کردن برتینی اسپیرز 39 در جلسه دادگاه نهایی مشخص نشده است.

حرف های دادستان پرونده بریتنی

وکیل دادگاه قصد دارد جیمز اسپیرز و نماینده او نگاه سخت گیرانه ای نسبت به این پرونده داشته باشند. همچنین نسبت به پرونده افشاگری نجله نیویورک تایمز آن را دوباره بررسی کنند. وکلای جمیز اپسیرز گفته اند که اتهام روزنامه نگار غیر مستند هستند و او به نفع دخترش عمل کرده است. او قول داده تا با وکلای برتنی همکاری کند تا هرچه زود تر این مشکل برای دخترش برطرف شود.