اخبار داغ :

اولین موزیک ویدئو پست مالون و دی ویکند منتشر شد

موزیک ویدئو از دو خواننده برجسته هیپ هاپ

موزیک ویدئو One Right Now از پست مالون و دی ویکند که روز گذشته منتشر شد. یک دوئل تمام عیار بود. این همکاری نشان می دهد که می تواند این آهنگ به 100 HOT برتر بیلبورد راه پیدا کند. آن ها روز گذشته به صورت پخش جریانی موزیک ویدئو جدید خود را به نام One Right Now را منتشر کردند. بیشتر این آهنگ به یک حمام خون شبیه بود.

شروع ویدئو

این ویدئو با دی ویکند آغاز می شود و به صورت کاملاً عادی وارد ساختمان می شود قبل از اینکه به مردان دیگر شلیک کند، زمانی که دوست دختر سابقش به او خیانت کرده. صدای گروه کر شنیده می‌شود. این جمله را بیان می کند. گفتی دوستم داری، اما اهمیتی ندادی. اکنون دستم رو دیوار بسته شده است. بعد به من گفتی که او را بیشتر دوستداری.

خواننده درحالی که بازوی گچ گرفته است، در فضا غلت می خورد. سپس به شلیک های خود ادامه می دهد. در آخر یک نارنجک پرت می کند. کمی بعد مالون به او اضاف می شود. این قطعه را می خواند. گفتم که می خواهی بچه مرا به دینا آوری آنقدر خوب که باید در ازا بیش پولی به من بدهی. در حقیقت اشتباه کردی. مرا عزیزم صدا نکن.

ادامه موزیک ویدئو

سپس پست مالون تفنگ خود را بر می‌دارد و به تیراندازی ادامه می دهد. در این بین دی ویکند به مسیر خود ادامه می دهد. تا اینکه نامزد خود را مشاهده می کند. در نهایت پست مالون و ویکند به صورت هم‌زمان به یکدیگر شلیک می کنند