اخبار داغ :

اولین همکاری The Weeknd & Post Malone

اولین همکاری دی ویکند و پست مالون بعد از یک آلبوم موفق

پست مالون و دی ویکند برای دوره جدید خود را آماده می کنند. این بار یک همکاری مشترک که افق های جدیدی برای ستاره های جدید موزیک هیپ هاپ رقم خواهم زد.

خوانندگان ترانه های Circles و Blinding Lights از آهنگ جدید خود در شبکه های اجتماعی رونمایی کردند. این موزیک تأثیر گذار از این دو هنرمند منتشر شد.

صبحت های دو هنرمند در مورد این فرم کاری

مالون می گوید: من را همان گونه که دوست دارید ظاهر می شوم . قبل از اینکه خواننده ترانه After Hours روی بیت زیر شروع به خواندن کند. این آهنگ چند روز گذشته به صورت استریم روی پلترفم ها قرار گرفت.

این دومین تک آهنگی خواهد بود که پست مالون در سال 2021 پس از گروه Motley Crew منتشر می کند. The Weeknd اخیراً با سوپر گروه EDM Swedish House Mafia در ترانه Moth to a Flame همکاری داشته است. هر دو دی این همکاری در رتبه 27 HOT100  بیلبورد قرار گرفته اند. این خواننده برجسته کانادایی در سال گذشته در چنین اثر حضور داشت. او با Doja Cat نیز همکاری داشته است. اما این اولین همکاری این دو هنرمند با یکدیگر به شکل رسمی است.

مدیر برنامه های مالون Dre London در ماه های گذشته گفته بود که او یک آلبوم کامل آماده انتشار دارد و به هیچ عنوان اسم آن را فاش نکرد. The Weeknd نیز به طرفدارانش گفت که یک آلبوم کوتاه به نام  Dawn را می خواهد منتشر کند.