اخبار داغ :

بررسی البوم Lover Boy از دریک

تراوشات یک ذهن بیمار

آلبوم جدید Lover Boy از دریک این خواننده رپ رات به شکل قوی تری نشان داد که در آلبوم های گذشته او بی سابقه بود. چند هفته طولانی قرار داشتن در لیست برترین موزیک های جهان و بیلبورد نشانه کفیت آهنگسازی و تجربه بالای او خبر می دهد. او با همکاری کانیه وست یک آلبوم 21 آهنگی و نود دقیقه ای جذاب را به وجود آورده است.

مثل آلبوم های گذشته

آلبوم گذشته او Scorpion دارای یک نواختی پیچده از ریتم های ناموزون بود . همه چیز به شکل امیدوار کننده ای با یک ریتم و تمپوی آرام شروع می شود. به طرز ماهرانه ای ورس ها و بیت ها در کنار هم چیده شده اند. کانیه وست از  همان اول آلبوم را با ترانه های اجتماعی و احساسی خود پر کرده است. او تواسنته از تمام جلو های فضا سازی و صداهای کامپیوتری تراکم آن ها را افزایش دهد.

او یک فرم جدید از R&B  و رپ را در هم امیخته است . این ترکیب توانسته ملودی ها کم تکرار را ثبت کند . ترانه ها نیز همانند یک داستان فیلم روایت می شود. باید گفت که دیگر رپ توانسته به جایگاه قبلی خود در بین طرفدران بزگردد. این نشانه یک حال خوب است.

ثتب رکورد با قرار گرفتن سه ترانه

همکاری با دوست قدیمی خود کانیه وست تواسنت آلبوم Lover Boy  را جز یکی از برجسته ترین آثار سبک رپ شناخته شود. این آلبوم دارای 21 ترک است که 3 ترانه آن جز 100 آهنگ برتر بیلبورد در 9 هفته قرار بگیرد. این رکورد شان او را بر ای دریافت گرمی سال آینده بیشتر کرده است. این آلبوم تواسنت نظر زیادی از منتقدین و مخاطبین را جذب کند. این آلبوم از مجله های معتبری مثب رولینک استون و بیلبورد امتیاز 9 از 10 را دریافت کرده است.