اخبار داغ :

بهترین هدیه برای دوستداران موسیقی

خرید هدیه کار نسبتا سختی است و ما گاهی نمی‌دانیم که برای دوستان یا اعضای خانواده خود چه چیزی بخریم. ولی این روزها و با پیشرفت تکنولوژی، خرید هدیه برای دوستداران موسیقی خیلی سخت نیست. زیرا در بازار انواع تجهیزات صوتی با کیفیت، به فروش می‌رسند که حتما برای پخش و ضبط موسیقی هم مناسب هستند.

در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین هدیه برای دوستداران موسیقی را به شما معرفی کنیم. همچنین شما می‌توانید اکثر این تجهیزات را از فروشگاه آوازک بخرید و از مزایای پس از فروش نیز بهره‌مند شوید.

 

بهترین هدیه برای طرفداران موسیقی

  1. میکروفون بی سیم

عاشقان موسیقی افرادی هستند که خودشان آهنگ می‌خوانند یا موسیقی ضبط می‌کنند، پادکست تولید می‌کنند یا شاید حتی اهل بازی کامپیوتری باشند. پس این افراد حتما به یک میکروفون بی سیم باکیفیت احتیاج دارند. البته این میکروفون به چند مدل تقسیم می‌شود، بنابراین شما باید به نیاز فرد مورد نظر دقت کنید. مثلا برای فردی که آواز می‌خواند، میکروفون بی سیم دستی گزینه مناسبی است.

انواع میکروفون های بی سیم یقه ای و هدمیک نیز برای ضبط پادکست استفاده می‌شوند. این‌ها به راحتی بر روی گوش قرار گرفته و به دست‌ها آزادی حرکتی خوبی می‌دهند. همچنین میکروفون های بی سیم رومیزی هم برای مصارف خانگی و افراد عادی کاربرد دارند. زیرا با استفاده از آن می‌توانید به ضبط انواع پادکست بپردازید و حتی در برنامه‌ی خوانندگی هم بخوانید و صدای خود را ضبط کنید.

  1. اکو همراه

اگر به دنبال خرید هدیه برای دوستدارن موسیقی هستید، اکو همراه را فراموش نکنید. این وسیله یک بلندگوی قابل حمل است که برای عملکرد خود از باتری استفاده می‌کند و به برق نیازی ندارد. همچنین برای تقویت صدا، آمپلی فایر داخلی دارد و سیگنال‌های صوتی را بهبود می‌بخشد. از مزایای خرید اکو همراه می‌توان به قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از فلش مموری، کارت SD، اتصال به کابل AUX و اتصال به تلفن همراه اشاره کرد. همچنین ویژگی‌هایی مثل بلوتوث، رکوردر و ورودی‌های متفاوت، از دیگر مزایای آن هستند.

هنگام خرید اکو همراه حتما به وزن آن هم توجه کنید. زیرا آن‌ها با تقویت کننده داخلی به فروش می‌رسند و مدلی را انتخاب کنید که قابلیت حمل ساده‌تری دارد. البته قبل از خرید حتما به دنبال بهترین مدل‌ها باشید، زیرا این باند بدون برق و با شارژ کار می‌کند. اگر باتری بی کیفیت باشد، شارژ زیادی را در خود نگه نمی‌دارد و دستگاه زیاد کار نمی‌کند. به‌علاوه، در این صورت مجبور هستید که زودتر باتری را تعویض کنید.

  1. باند فلش خور

این روزها باندهای بسیاری در بازار عرضه می‌شوند که هر کدام برای مکانی خاص کاربرد دارد. باند فلش خور هم یکی از آن‌ها است، البته اخیرا اکثر بلندگوها دارای بخشی برای اتصال به فلش هستند. این باندها درون خود آمپلی فایر داخلی دارند و دیگر لازم نیست برای تقویت صدا یک آمپلی فایر جداگانه بخرید. از مزایای باند فلش خور می‌توان به افکت‌های آن اشاره کرد. این باند دارای چندین افکت و اکوی پیش فرض است و دیگر نیازی به میکسر صدا ندارید. باندهای فلش خور در دو مدل با شارژ باتری یا برق مستقیم کار می‌کنند.

اگر به دنبال هدیه برای دوستداران موسیقی هستید، باید ببینید که قدرت بالاتر می‌خواهید یا نه؟ برای قدرت و کاربرد بیشتر، مدلی که به برق وصل می‌شود را توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید این تجهیزات را در سایت آوازک، avazac.com مشاهده کنید و پس از مقایسه مشخصات و ویژگی‌های هر کدام، بهترین مدل را بخرید.

  1. هدست

هدست از جمله وسایلی است که برای بیشتر افراد استفاده می‌شود، بدون شک دوستداران موسیقی باید یکی از بهترین مدل‌ها را داشته باشند. این هدست‌ها قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند و بدون نیاز به سیم، جایگزین مناسبی برای هدفون‌های سیمی به حساب می‌آیند. این هدست‌های پیشرفته را می‌توان به‌روز رسانی کرد و عملکرد آن‌ها را بهبود بخشید. این‌که هدست شما چه اندازه‌ای داشته باشد، بستگی به سلیقه و نیاز شخص دارد. مثلا برخی از آن‌ها اسپیکرهای کوچکی دارند که کاملا داخل گوش قرار می‌گیرند. در مقابل، اسپیکرهای بعضی از آن‌ها بزرگتر است و تمام گوش را پوشش می‌دهد.

 

  1. هارد اکسترنال

این روزها همه‌ی اطلاعات و فایل‌ها را نمی‌توان در کامپیوتر ذخیره کرد و ممکن است آن‌ها از بین بروند. بنابراین خرید یک هارد اکسترنال با حجم بالا، توصیه می‌شود. با داشتن آن‌ها دیگه کمبود حجم ندارید و به راحتی هر زمانی که بخواهید، اطلاعات در دسترس هستند. این‌ها قابلیت حمل دارند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند.

 

  1. ساعت مچی هوشمند

این روزها دیگر مثل گذشته نیست که برای گوش دادن به موسیقی و در بیرون از منزل، از موبایل استفاده کرد. این روزها ساعت‌های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده است و به شما اجازه می‌دهد چندین کار را در قالب یک ساعت مچی اجرا کنید. این ساعت مچی جزو بهترین هدیه ها برای دوستداران موسیقی است، زیرا می‌توانید با آن موسیقی پخش کنید. علاوه بر این، قابلیت سنجش سلامت، آلارم، گام شمار و … از دیگر مزایای آن است.

 

  1. پاور بانک

اکثر مواردی که گفتیم را یک پاور بانک خوب کامل می‌کند. زیرا با تمام شدن شارژ آن‌ها، حتما به وسیله‌ای برای شارژ مجدد نیاز دارند. پاور بانک را می‌توانید قبل از استفاده، به برق متصل کنید تا کاملا شارژ شود و انرژی را در خود ذخیره کند. آن‌ها را می‌توانید برای موبایل، تبلت و اسپیکر‌ها به کار ببرید. برای شارژ کردن کافیست که فقط یک سیم رابط به همراه داشته باشید.

البته برخی از تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند، بدون نیاز به کابل و تنها با قرار گیری بر روی پاور بانک، شارژ می‌شوند. البته باید موقع خرید دقت کنید که پاور بانک شما وایرلس باشد. اکثر این‌ها طوری ساخته شده‌اند که به طور همزمان بتوانید چندین دستگاه را به آن وصل کنید.

 

خرید تجهیزات صوتی

در حال حاضر دنیایی از تجهیزات صوتی فروخته می‌شوند و مدل‌های متفاوتی پیش روی شما هستند. بنابراین باید با اطلاعات کامل دست به خرید بزنید تا هدیه‌ای با کیفیت را تهیه کنید. فروشگاه آوازک سابقه‌ی درخشانی در فروش انواع تجهیزات صوتی، امنیتی و نورپردازی دارد و معتبرترین برندها را به شما معرفی می‌کند. این تجهیزات به صورت نو، دست دوم، اقساط و نقدی قابل خرید هستند و گارانتی چندین ساله دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های رایگان، با شماره 02191016050 تماس بگیرید.