اخبار داغ :

حادثه دلخراش در تراویس اسکات

مرگ دلخراش در فستیوال

در جریان شلوغی و ازدحام در جشنواره تراویس اسکات Astroworld شهر هیوستون حداقل هشت نفر کشته و بیش از 300 نفر زخمی شدند.

ساموئل پنا، رئیس سازمان آتش نشانی هیوستون، در کنفرانس خبری اعلام کرد تلفات زیاد بوده و آن شب را غم انگیز خواند. او تعداد حاضران در این جشنواره را 5000 نفر تخمین زد و این حادثه بعد از 9 شب روی داده است. جمعیت به علت هجوم آوردن به روی استیج باعث ایجاد رعب و حشت باعث مصدوم شدن و کشته شدن بسیاری شد. مردم زیادی بی‌هوش شدند و روی زمین افتادند.

تصاویر شبکه های اجتماعی

تصایوری که از جشنواره تراویس اسکات در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می شد صحنه های آشفته ای را نشان می داد. در جای دیگر از محل جشنواره صدها نفر از میل های فولادی واژگون شدند. که به علت هجوم نیروهای امنیتی بوده است. این فاجعه بعد از حمل نوجوانانی بود که توسط تیم پزشکی به بیمارستان منتقل شدند بودند. تا اواخر شب از وضعیت اضطراری در محل برگزاری خبر دادند.

هنرمندان دعوت شده به جشنواره تراویس

SZA، Master P، Yves Tumor Toro y Moi، Roddy Rich، Lil Baby و Scott بودند که بعد از این ماجرا همه اجرا های خود را منتفی کردند. همه هنرمندان بعد از این ماجرا آن ها اتفاقی تراژیک خواندند و در صفحه های شخصی خود در مورد آن بحث کردند.

این فستیوال امسال سومین سالگرد خود را می گذراند که در بخش Astroworld توسط اسکات در شهر میسوری هیوستون برگزار می شد. در روزه های گذشته فروش بلیط نیز به شکل چشمگیری افزایش یافته بود. همین امر با عث بروز این حادثه شده بود.