اخبار داغ :

حال خسرو آواز ايران بهبود مى يابد

موسيقى پارس: «همايون شجريان» درصفحه اینستاگرام خود از وضعيت جسماني و بهبود حال استاد شجریان نوشت و از پیگیری های وزیر بهداشت قدردانی کرد.
به گزارش موسيقى پارس «همايون شجريان»، فرزند «محمدرضا شجريان» در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دوستان عزیز و گرامی با سلام و آرزوی شادی و سلامتی برای شما مهربانان همیشگی و با سپاس بیکران از اینکه حال پدر را جویا هستید و برایشان آرزوی سلامتی می کنید.
هربار که ازکنسرتهای شهرستان باز می گردم برای خوشحال کردن ایشان از لطف و احوالپرسی شما می گویم و همیشه با لبخند و سپاسگزاری از لطفتان، می گویند: که سلام من را به همه برسان.
«همايون شجريان» افزود: عزیزان رسیدگی ها و مراقبت های ویژه پزشکی از پدر به شدت ادامه دارد و باعث شده که حال ایشان بهتر شود و ما هم امیدوارتر.
وی ادامه داد: از ١٥ سال پیش تا به امروز پزشکان عزیز زیادی مسئولیت درمانهای پدر را بر عهده داشته اند که دست تک تک شان را می بوسم و خود را مدیونشان می دانم.
وى نوشت: سپاس دیگرمان از وزیربهداشت دکترهاشمی است که از روز اول دوستانه و بی توقع اجازه ندادند که در منزل برای مراقبت ها و رسیدگی های پزشکی از پدر دچار مشکل شویم، دعاهای شما عزیزان و لطفتان بزرگترین دلگرمی است، برایتان بهترین آرزوها را دارم، هر کجا هستید شاید و برقرار باشید.
«حسن هاشمى»، وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز درپی این پیام درصفحه اینستاگرام همایون شجریان نوشت: امروز درصفحه اینستاگرام شما دیدم که از ادامه درمان و بهبود حال پدرخبرداده بودید، باعث خوشحالی مردم و همه ماست که استاد شجریان حالشان خوب است و آرزوی همه است که دوباره صدای بی نظیر او در گوش و دل مردم طنین افکن شود.
وزیربهداشت خاطرنشان كرد: همچنین از فراهم بودن امکانات درمانی فراهم شده برای استاد آواز ایران نوشته بودید، لازم است تاکید کنم استاد شجریان سرمایه بزرگ و بی همتای ماست و هر کاری برای ایشان انجام شود باز هم اندک است، امید که با عنایت خدای مهربان شاهد بهبودی کامل ایشان باشیم.