اخبار داغ :

روابط پنهانی لنس باس با بریتنی اسپیرز

شوکه شدن لنس از دانستن رابطه با بریتنی اسپیرز

باس در سریال 2 Lies & a Leaf این حرف خیلی دیوانه کننده است.

لنس باس سال هاست که بریتنی اسپیرز را خواهر کوچک خود خطاب می کرد. اما همان‌طور که بعد از ماجرای دادگاه مشخص شد. او در حقیقت پسر عمومی کوچک او است؛ اما یکی از پسر عموهای کوچک او است. در سریال Ancestry’s 2 Lies & a Leaf در یوتیوب، باس و همسرش مایکل تورچین متوجه شدند که لنس و بریتنی ششمین پسر عموی های ناتنی آن ها هستند.

باس عضو سابق

باس 42 سال دارد و عضو سابق NSYNC پس از اطلاع از اینکه اسپیرز 39 ساله جز خانواده درو. او محسوب می شود. این گفته گفت: ببینید من خواستم که با ملکه انگلیس ازدواج کنم و نسبت فامیلی خود را حفظ کنم؛ اما این حواشی نشان داد. من و بریتنی مثل خواهر و برادر کوچک هستیم؛ اما بعد از اتفاقات فهمیدم من پسر عموی کوچک او هستم.

خبری شوکه کننده برای لنس

اوه همه را به عنوان عضو سابق گروه موسیقی پاپ می شناختند. ارتباط او با اسپیرز می توانست همه چیز را برای او از بین ببرد. او پس یک مسافرت طولانی از بریتانیا دوباره به آمریکا بازگشته تا روابط فامیلی خود را با بریتنی اسپیرز مستحکم تر کند. او دو نفر در سال 1990 اولین بار به طور تصادفی در یک برنامه تلویزیونی با هم آشنا شدند. بعد از شنیدن این خبر که با او رابطه خونی دارد لنس را کاملاً شکه کرده بود.