اخبار داغ :

شکل گیری آلبوم CMFT کوری تیلور

کوری تیلور خواننده ای متبحر در گروه های مختلف

اولین آلبوم سولو کوری تیلور خواننده توانای گروه های برجسته Slipknot و Stone Sour که CMFT (سی ام اف تی) اسم آن است مدت زمان زیادی نیست که منتشر شده است.

کوری تیلور که در دوران میان سالی است با فاصله گرفتن از موسیقی نئو متال و آلترنیتو برای فعالیت انفرادی خود این بار به سراغ هارد راک رفته که تاحدودی هم لایه های موسیقی کانتری و راک جنوبی درآن را قرار داده است.

تصمیمی مهم برای کوری تیلور

تصمیم انتشار آلبوم سولو او کاملاً قابل پیش بینی بود. با اینکه این آلبوم از لحاظ سبکی با هر نمونه ای که دیگری از موسیقی که در گذشته توسط کوری تیلور منتشر شده بود کاملاً تفاوت های دارد اما برخی اوقات ریف های آلترنیتو متال نیز در آن به گوش می رسد.

نکته اینجاست CMFT بالا و پایین های زیادی دارد. هم قطعات بالا زیاد هستند و کاملاً ریف محور هستند. این تنوع تا جایی پیش رفته است که در آهنگ CMFT Must Be Stopped صدای دو خواننده رپ Tech N9ne و Kid Bookie کاملاً به گوش می رسند و ناگهان با یک اثر رپ-راک سرعتی رو به رو می شویم.

بررسی قطعه ها آلبوم CMFT

به گفته او قرار است در این آلبوم هرکسی که می کند کوری تیلور را می شناسد. را دست متعجب کند؛ اما واقعاً کوری تلیور واقعی کیست؟ اگر جواب سؤال را از CMFT بخواهیم.

به ما می گوید که کوری تیلور نه یک فرد بلکه 13 شخصیت مختلف است. آهنگ های آلبوم در سبک های مختلفی ضبط شده اند. از کانتری در آهنگ HWY666 و یک نامه عاشقانه به نام Home که برای همسرش اجرا می کند. رپ- راک و ادای احترام به گروه هیپ هاپ قدیمی Run-DMC و Public Enemy.

توجه به هنرمندان گذشته

از ادای دین کردن به گروه هارد راک AC/DC و بن اسکات در ترانه Halfway Down و یا صحبت در مورد لحظات بی سر صدا مبارزه او با اعتیاد.

افسردگی در ترانه قطعه Silverfish گرفته تا تقلای رسیدن به خانه او .و جایی که به آن تعلق داری در اثر Kansas و یا الهام از تابلو دستمال را داخل توالت نیندازید . و از سطل اشغال تعبیه شده استفاده کنید! در قطعه آهنگ European Tour Bus Bathroom Song.

برای دوستداران و طرفداران افراطی دوآتشه Slipknot شاید آلبوم سولو او . کمی غیر قابل باور و هضم باشد، هرچند برای یک مخاطب و شنونده عادی موسیقی کوری تیلور یک آلبوم متوسط باشد.