اخبار داغ :

فعالیت دوباره Guns N’ Roses پس از یک مدت طولانی

جمع شدن دوباره گروه Guns N’ Roses

پس از 13 سال “Guns N’ Roses” ماه های گذشته تک آهنگ جدیدی منتشر کرد. این اولین قطعه از زمان انتشار آلبوم “Chinese Democracy” در سال 2008 بوده است و همچنین اولین آلبوم با حضور مجدد “اسلش” و “Duff McKagan” که آخرین حضور آن‌ها در یک آلبوم “Guns N’ Roses” به سال 1994 بازمی‌گردد.

عنوان این قطعه “Absurd” است و همانند نام آن ابزورد است! به نظر بخش‌هایی از آن از قطعه ای که در دوران آلبوم “Chinese Democracy” رکورد شده بود استفاده شده است؛ این اثر شبیه به هر چیزی است جز یک اثر “Guns N’ Roses” و همین مسئله توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. پس از 13 سال آن هم با ترکیبی تقریباً کامل انتشار چنین قطعه ای غیر قابل پیش بینی بود.

ثابت ماندن در دهه نود

اعضای گروه گانز بعد از اینکه تک آهنگ جدید خود را منتشر کردند هیچ نوآوری جدیدی در آن دیده نمی شود. همان الگوهای قدیمی دهه 90 گویی دوباره تکرار شدند. هرچند که روی خلاقیت اسلش همیشه در آلبوم های گذتشه تاکنون می شود حساب کرد. ولی این تک آهنگ فقط می خواست این را نشان بدهد که اعضای گروه گانز به فعالیت دوباره این گروه امید زیادی دارند. همه چیز پس از منتشر شدن آلبوم یک تک آهنگ مشخص می شود.

ترکیب آهنگ

آهنگ جدید Absurd بیشتر فضای یک هارد راک را دارد. با این وجود جیق های اکسل رز هم در تنوع صدا برای مخاطب هنوز جذاب است. ریف و سولو های استفاده شده در آن کاملاً راک اند رول هستند.

شروع آهنگ کاملاً آرام است ولی به مرور زمان اوج می گیرد و با گیتار های لید ترکیب موزونی را نشان می دهد. گاهی اواقات صدا جیغ خشک گیتار هم به گوش می رسد ولی انقدر طولانی نیست که شما را از گوش دادن به آن خسته کند. این فاصله گرفتن از گانز قدیمی ممکن است برای طرفدارن این زیاد خوشایند نباشد.