اخبار داغ :

مایلز کندی خواننده ای فراتر از نوازنده راک

صدای نام آشنا برای شنیده شدن

صدای “مایلز کندی” از آن دسته صداهاییست که به محض شنیدن خود را معرفی می‌کند . تاثیرش را می‌گذارد؛ چه به عنوان وکالیست در “Alter Bridge” یکی از گروه‌های مهم موسیقی هارد راک مدرن و چه در پروژه‌های شخصی و همکاری‌هایش با “اسلش”، “مایلز کندی” برای مدت زمان زیادی بیکار نمی‌نشنید.

ترکیب آلبوم اول با ساز آکوستیک

اولین آلبوم شخصی “کندی” که “Year of the Tiger” نام داشت مجموعه‌ای بود از مهارت آهنگسازی او با نگاه عمده‌ای به جنبه آکوستیک بودن آثار اما در آلبوم دوم و جدید او، “The Ides of March” پایه‌های اصلی آن آهنگسازی وجود دارد.

همچنین به آن‌ها این فرصت را می‌دهد که از فضای مطلقا آکوستیک فاصله بگیرد و با به نمایش گذاشتن قدرت گیتار نوازی خود، جایگاهش را میان آثار “Alter Bridge” و “اسلش” پیدا کند.

استفاده از المان مختلف در آلبوم جدید

در آلبوم “The Ides of March” لید گیتار نقش پررنگی دارد که تماما توسط خود “مایلز کندی” نواخته می‌شود. در کنار وجود آثار انرژیک هارد راک، قطعات کورد محور و آکوستیک و همچنین قطعات بلوز راک با سولوهای طولانی نیز وجود دارد. همین توازن و ترتیب بندی آثار، آلبوم را از یک فضای بسته و سرد جدا می‌کند و به آن رنگ و بوی زنده‌ای می‌بخشد.

اسم مایلز کندی بیان گر اثر

دیدن نام “مایلز کندی” بر روی کاور آلبوم و دانستن این موضوع که او فارغ از محدود کردن خود به چارچوب‌های سبکی، آزادانه فقط خلق می‌کند شنیدن آن را الزامی می‌کند.

جدا از آهنگسازی جالب توجه، اشعار استفاده شده در آلبوم نیز به طور عجیبی حس همذات پنداری را با مخاطب برقرار می‌کند. همه این‌ها از “The Ides Of March” بهترین آلبوم جدید راکی می‌سازد که هر کسی می تواند الآن به آن گوش دهد.

رشد و تاثیر پذیری از هنرمندان برجسته

مایلز کندی به عنوان یک خواننده برجسته راک  همچنین گروه آلتر بریج با هنرمندان زیادی مثل اسلش همکاری داشته است. او تواختن آهنگ سازی و نواختن سازهای الکترونیک و آکوسکتیک را دارد که با ذوقی وصف ناپذیر از آن ها در آثار خود استفاده می کند.

این امر باعث می شود که او را بع عنوان یک هنرمند پیشرو در جامعه موسیقی شناخته شود. مایلز به جر پروزه گروه آلتر بریج به صورت سولو هم توانسته تاثیر زیادی بر مخاطب خود بگذارد . او سبک آلترنیتو را به لطافت کلام خود بیان می کند.