اخبار داغ :

مردم گرگان استقبالی کم سابقه را برای ماکان بند رقم زدند

ماکان بند

موسیقی پارس: گروه محبوب ماکان بند، پس از موفقیت کنسرت های تهران، در کنسرت های شهرستان نیز افتخار آفرینی کردند و رکورد زدند. پس از به فروش رسیدن تمامی بلیط های کنسرت های تهران، فروخته شدن تمام جایگاه های کنسرت های دوم و سوم اردیبهشت در شهر اهواز، پنجم در اراک و ششم در زاهدان، کنسرت شهر گرگان خبرساز شد؛ زیرا چندین بار این اجرا به دلیل استقبالی کم نظیر، تمدید شد. ماکان بند قرار بود در این شهر در روزهای۲۱،۲۰ و ۲۲ اردیبهشت (ساعت های 18 و 21 ) طی شش سانس روی صحنه بروند که استقبال کم نظیر مردم شهر گرگان باعث شد تا این گروه سانس تمدیدی ساعت 15 را هم در نظر بگیرند؛ در مجموع ماکان بند طی سه روز در هشت سانس که تمامی بلیت های آن به فروش رفته است، در شهر گرگان به روی صحنه خواهند رفت و پیش بینی می شود که مانند اجراهای قبلی و حتی بیش از آنها با استقبال همراه شود.
برگزاری کنسرت در ساعت ۱۵ عصر، به ندرت رخ می دهد و به جهت آنکه تمامی هواداران مشتاق در شهرستان بتوانند بلیت تهیه کنند و در کنسرت خواننده محبوب خود حضور یابند چنین اتفاقی رقم می خورد.
از برنامه های آتی این گروه می توان به کنسرت قزوین دهم و یازدهم اردیبهشت، شاهرود دوازدهم و خرم آباد چهاردهم و پانزدهم اشاره کرد.
لازم به ذکر است که این گروه موفق از انتشار قطعات جدید خبر داده اند و با توجه با آثار قبلی شان، انتظار می رود تا اثری عاشقانه و جوان پسند منتشر کنند.