اخبار داغ :

مونو گروهی شاخص در پست راک

آلبوم جدید مونو تعالی پست راک

آلبوم جدید مونو بیش از هر چیز این را ثابت می‌کند که در صحنه حال حاضر پست-راک که بندهای زیادی در حال فعالیت هستند و رفته رفته نیز گروه‌های جدید وارد و سعی در خلق موسیقی منحصر به فرد دارند. همچنان نقش هدایت‌کننده و پیشرو را ایفا می‌کند. یازدهمین آلبوم مونو که “Pilgrimage of the Soul” نام دارد اخیراً منتشر شد.

موسیقی سحرآمیز مونو

موسیقی مونو همواره سحرآمیز و قصیده‌ای بوده و تنها با موسیقی احساسات انسانی را هدف قرار داده است. در سومین دهه فعالیتشان، با آلبوم “Pilgrimage of the Soul”، مونو با تهیه کننده کارکشته “Steve Albini” که با تُن صدای درامز منحصر به فردش شناخته می‌شود همکاری کرده است. مونو در این آلبوم هم از پیروزی‌های گذشته خود می‌گوید و هم نشان می‌دهد که مشتاق قدم زدن در سرزمین‌های جدید است.

مونو گروهی تأثیر گذار در پست راک

عموماً سبک پست را بیشتر با گروه های بریتانیای یا اروپای شرقی می شناسیم.گروه ژاپنی قوی است که توانسته لایه های جدیدی به این سبک فوق العاده اضافه کند.

این گروه با استفاده از ترکیب فضاهای اتمسفریک همچنین موزیک الکترونیک شکل جدیدی به این سبک خاص داده است. استفاده کردن از فضاهای تاریک و ترانه های درون گرایانه تسلط آن را بر این سبک کاملاً نشان می دهد.

تکاملی غیر قابل باور

تکامل آن ها در این سال ها به گونه ای بوده که از هر نوع طیف صدا یا ریف های کلاسیک این سبک کاملاً فاصله گرفته اند. باید این گونه گفت که این گروه پست راک به گونه خود تعریف می کند. این قالبت برای تصویر سازی بهتر برای مخاطب خود امری جدایی ناپذیر از این گروه شده است.