اخبار داغ :

نگاهی به آلبوم equals از اد شیران

اد شیران خواننده ای در حال پیشرفت

نه سال پیش، مدت کوتاهی پس از اینکه اد شیران قسمت کوتاهی بر روی ترانه Red تیلور سوفیت خواند اکنون دوباره به کانون توجهات قرار گرفت.

تصنیف فولک پاپ از اولین آلبوم این خواننده و ترانه سرای انگلیسی و به علاوه که در زادگاهش رشد کرده بود. او را به عنوان هنرمند نسل جدید پاپ می شناسیم که در موزیک آمریکایی خود را توانست مطرح کند.

در اوایل آثار او کاملاً بی محتوا و بی معنی بودند. زمانی که اد شیران شروع به خواندن رپ کرد و با همکارانی و تهیه‌کنندگی مثل فارل در سال 2014 قرار داد بست امید زیادی به پیشرفت او نبود.

این امر باعث شد که او به یک هنرمندِ برجسته تبدیل شود. او با ترانه divide در سال 2017 توانست به عرصه موسیقی حرفه ای پاپ پای گذاشت. سپس ترانه Shape Of You را به دقت بیشتری منتشر کرد.

اد شیران کسی که توانست با آن ها به رتبه 1 موزیک جهان برسد. او تا سال 2019 توانست پروژه های موفق زیادی را منتشر کرد.با هنرمندان و ستاره زیادی در این فاصله کار کرد.

شروع برای آلبوم جدید از اد شیران

بعد از که شیرن یک وقفه کوتاه در حرفه خود داشت. در این فاصله ترانه های زیادی برای هنرمندان دیگر مثل جاستین بیبر و گروه بی تی اس انجام داد.

او با توانایی که در آهنگ سازی و ترانه سرایی داشت. تصمیم به ساختن آلبوم equals گرفت. او با استفاده از سبک های مختلف مثل الکترونیک پاپ، هیپ هاپ و لایه کوچکی از رپ این آلبوم زیبا تکمیل و منتشر کرد.

او بیشتر در بسیاری از ترانه های خود از گیتار آکوستیک و موزیک رادیویی استفاده می کرد. این مشخصات او را به یک هنرمند میانه رو تبدیل کرد.

ترانه آلبوم

آهنگ های آلبوم equals، Visiting Hours, a ballad about grieving, and“Bad Habits بیشتر یک فضای تیره و قالبی از موزیک الکترونیک را دارد. آهنگ های مثل به شکل آلبوم های قبل هستند . ولی روند مثبتی را طی کرده اند. تغییر سبک در آهنگ ها از ترکی به ترکی دیگر جز شاخه آلبوم جدید او است. این آلبوم با کمک یک فرد حرفه ای ساخته و تنظیم شده است. چیری سیبورن با احاطه کامل این موزیک ها تنظیم و ساخته است.

احساسات شیران در آلبوم

با این حال اد شیران توانسته با احساس ترین آلبوم خود را در سال های اخیر منتشر کند. با این اوصاف استقبال خوبی از equals شده است. می توان به این نتیجه رسید در آخر امسال شانس زیادی برای بردن جایزه داشته باشد.