اخبار داغ :

نگاهی به آلبوم Life By Misadventure از Rag’n’Bone Man

تأثیر اندیشه فردی

خود اندیشی بدون شک یکی از اساسی ترین کارهایی است که یک فرد می تواند برای رشد خود انجام دهد. در هر زمانی و هر حادثه یا رویدادی ممکن است که این اتفاق روی بدهد.

توانایی اندیشیدن و یافتن این عیوب به رفع سریع تر و پیدا کردن مسیری برای بهتر شده است. در بسیاری از این موارد آلبوم جدید Life By Misadventure از Rag’n’Bone Man یک آلبوم کاملاً بازتابی است. او در سال های گذشته به زندگی خود نگاه کرده اما لزوماً مطابق میل او پیش نرفته است.

دنباله آلبوم های گذشته

آلبوم اخیر رو دنباله ای از آلبوم Human او است که در سال 2017 منتشر شد. چارلز گرام خواننده رگ ان بون من با صدای روح انگیز مخاطب را ارتقا می دهد. در این حال با لحن خواندن عرفانی و کلیسایی خود تا حد زیادی توانایی خود را به رخ می کشد.

ترانه Opener “Fireflies درست همان‌طور که شروع می شود بیش از 30 ثانیه آواز دلنشین و گیتار آکوستیک در خود دارد و همان گونه به پایان می رسد. این عناصر منسجم در دو دقیقه وسط آن با وکال و هارمونی های آرام بخش در کنار هم قرار می گیرند. همین برای شروع آلبوم خوب است.

آهنگ های آلبوم

در ادامه آهنگ Breath in Me قطعه ای که از همان شروع موزیکال است و قطعه هایی بریده شده آواز در آن داشت که به همراه پینک خواننده مشهور آمریکایی اجرا می کند. ترانه این آهنگ اطمینان شخصی شما رها می کند و به راحتی با شما ارتباط برقرار می کند.

همین طور که پیش می‌رویم ترانه Fall in Love Again به چشم می خورد، آهنگی که آشکارا توسط کسی که از عشق خود شکست خرده است نوشته شده است. گروه کر به وضوح مشخص است و ترانه تکرار می شود. Rag’n’Bone Man در طول سال های گذشته این حس را به شدت در موزیک خود تقویت کرده است. این آهنگ برجسته ترین آهنگ بخش اول آلبوم است.

تک آهنگ قوی

تک شاهکار با صدای قوی پینک Anywhere Away from Here. با یک تصنیف قوی و محکم به همراه نواختن پیانو، این آهنگ مثل یک دارم تلوزیونی به تصویر کشیده می شود. این در حالی است که شخصیت اصلی ترانه کشته می‌شود. به همین اندازه حسرت و عشق را به گوش مخاطب می رساند. بهترین بازخوانی از بون آیوار اولیه در پل. این کاملاً واضح است که Rag’n’Bone مردی احساساتی و تأثیر پذیر است.

نگاهی دیگر به Life By Misadventure

بدون اینکه خسته کننده باشد ولی تا حدودی ضعیف است. مهم نکته در آن تحریر ها و آواز های قوی خواننده است؛ که همین نکته قابل توجهی است. آهنگ هایی مثل Alone،Lightyears،Old Habits، به همان اندازه خالص و بی نظیر هستند. با ترکیب زیبایی از گیتار، داستان سرایی و هرز گاهی استفاده از هارمونی ها بسیار کوتاه. در حقیقت این آهنگ ها قبلب این آلبوم هستند. آن ها یک سوم آن را کاملاً پر کرده است. آلبوم های گذشته او مثل Crossfire بیشتر جنبه سرگرم کننده داشتند. این در حالی است که رد آلبوم اخیر Rag’n’Bone Man عناصری مثل صداقت، صمیمیت را در خود حفظ کرده است.

بزرگ‌ترین قطعه آلبوم

بدون شک آهنگ بزرگ All You Ever Wanted یک حرکت رو به جلو است که موزیکی کاملاً گیتار محور دارد. از این رو از باقی ترک های آن متفاوت تر است. این کاملاً واضح است که این بزرگ‌ترین تک آهنگ آلبوم شناخته می شود. او در اثر آخر خود از موزیک هایی مثل سول، مدرن پاپ و فولک موزیک بریتانیایی استفاده زیادی کرده است. همین امر باعث رشد بیشتر او نسبت به کارهای گذشته او است.