اخبار داغ :

نگاهی به آلبوم rare سلنا گومز

آلبومی پر از شگفتی

آلبوم آخر سلنا گومز که Rare نام داشت. نسبت به آلبوم گذشته او به نظر فرم کار کاملاً دراماتیک تر به نظر می رسید. این در برای طی پنج سال نسبت به آلبوم قبلی او یک پیشرفت است. این آلبوم یکی از برترین آلبوم برجسته سال های اخیر سبک پاپ و لاتین است .

که به این خوبی تنظیم و مستر شده است. او از هنرمندانی مثل رابین و چارلی استفاده کرده است. ترانه ها نیز به شکل پیچیده ای نوشته و روی آهنگ ها نشسته اند.

گرایش بیشتر به موزیک دراماتیک

گومز در سال های اخیر به سبک موزیک دراماتیک گرایش ویژه ای داشته است. او با همکاری جاسیتن ترانتر و جولیا میاکلز توانست ترانه Bad Liar در سال 2017 منتشر کند. این در حالی است که آهنگ به این فرم در آلبوم Rare  وجود ندارد. اما در نسخه توسعه یافته آلبوم قرار گرفته است و این خود یک نشان خوب برای این خواننده برجسته است.

ترانه های برجسته آلبوم

Dance Again یک آهنگ کم تحرک و در عین حال جذاب است که با کلودی ملایم و باس حس آرام بخش به ما می‌دهد. در قسمت دیگر آهنگ موفق Lose You to Love Me که اجرای فوق العاده و تصنیفی زیبا دارد‌ آواز های کر پست آهنگ به همراه یک ارکستر آن را جادویی تر کرده است. آهنگ های Cut You Off,” along؛ Let Me Get Me، Ring بیشتر احساس عاشقانه یک رابطه را به شکل منسجم نشان می دهد. آهنگ 2000 سانتانا و راب توماس که در آن نقش زیادی دارد.

ترانتر ، مایکلز واین کرک پاتریک تهیه کننده آهنگ Bad Liar  در آلبوم Rare هستند . اما در آن بیش از ده نفر دیگر از جمله سیمون و سرنولان ، متمن و رابین مانستر میز در آن همکاری داشته اند. خواننده های رپ برجتسه همچنین برادر بیلی آیلیش مشارکت زیادی در تنظیم و ساخت این آلبوم داشته اند . مهم ترین استفاده از زبان لاتین در ترانه  ها شاخص آلبوم است که سلنا توانتسه به شکل زیبای آن را ادا کند.

آهنگسازان بسیار ولی یکپارچه

این آلبوم در خود هنرمندان زیادی را جای داده است ولی در کل شکل منسجم خود را حفظ کرده است. گومز 28 ساله همه جزئیات را کنار یکدیگر قرار داده است. صدای قدرتمند ولی نه دارای طیف گسترده .

اما کاملاً متمایز است.  و جمله بندی و لحن او دلنشین و قوی است. او از ملودی های زیاد و پرتکرار زیاد استفاده نکرده . اما هارمونی و فرم ساز های لاتین کاملاً به چشم می خورد بی ترید این آلبوم یکی از کار های شاخص او در سال های اخیر است.