اخبار داغ :

ویدئو جدید امیر عباس حسن زاده منتشر شد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: اثر جدید امیرعباس حسن زاده، خواننده آهنگساز و تتظیم کننده ی موسیقی کشورمان، در قالب ویدئو و با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.
نام این قطعه «دلم خوش نمیشه» است که با ترانه ی نرگس جعفری، آهنگسازی امیرعباس حسن زاده، تنظیم شهریار علوی و میکس و مسترینگ بهروز علیاری، همراه می باشد و ساخت ویدئو این قطعه را محمد رضا وکیلی انجام داده است. همچنین نوازندگان مطرح کشورمان همچون کیان دارات و هومن نامداری در این قطعه ساز نواختند.
او که با خوانندگان سرشناس کشورمان چندین همکاری موفق داشته است، در گفتگویی با رسانه های موسیقی در خصوص فعالیت خود در زمینه ی موسیقی به عنوان خواننده توضیحاتی داده است: “من از سال گذشته برای اولین بار برای دریافت مجوز اقدام کردم. چند کار منتشر شده داشتم و این مسئله، روند دریافت مجوز را کمی طولانی کرد و این را باید بگویم که آقایان مسئول همیشه همکاری خوبی در این پروسه با من داشتند”. وی همچنین بیان داشت: “در طول این زمان به شکل شبانه روزی مشغول تهیه قطعات خودم بودم و تصمیم دارم با حفظ فضای خودم، اتمسفرهای مختلفی را تجربه کنم. در حال حاضر چند قطعه آماده دارم و دیگر آثار در مراحل مختلف تولید هستند و یک به یک منتشر خواهند شد. تصمیم دارم بیش از پیش به تولید ویدئو بپردازم چرا که موسیقی در قالب تصویر تاثیر گذاری بیشتری دارد”.