اخبار داغ :

تا نفس هست …

موسیقی فارس – فرید توفیقی : شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در روز های نوزدهم و بیستم شهریور ماه 1394 به همراه ارکستر خود بر روی صحنه به اجرا برنامه خود پرداخت.

 

به گزارش موسیقی پارس، این خواننده تاکنون سه مجموعه با عنوان های مدارا، کولی عشق و تا نفس هست، را به صورت رسمی وارد موسیقی کشورمان کرده است.

 

پیش از این اجرا، شکوهی مجموعه جدید خود را با عنوان «تا نفس هست» در بازار موسیقی منتشر کرد و قطعاتی از این مجموعه را در این برنامه به اجرا در آورد. وی از استقبال مخاطبین حاضر در سالن سپاس گذاری کرد و گفت : بسیار خوشحال هستم که اکثرتان از این مجموعه راضی بوده اید، امیدوارم توانسته باشم گوشه ای از لطف شما عزیزان را با آثارم جبران کرده باشم.

 

شایان ذکر است، در این برنامه شکوهی چند از قطعات جدید خود، گلچین قطعاتی از البوم های مدارا، کولی عشق و جدیدترین مجموعه او «تا نفس هست» را اجرا کرد. اثر «دل دیوونه» و «مدارا» از نخستین البوم وی با عنوان «مدارا» بسیار مورد استقبال مخاطبین حاضر در سالن مواجه شد و هنگام اجرا این قطعات مخاطبین خواننده را به خوبی همراهی می کردند.

 

شکوهی در انتها برنامه اش از مسئولان حراست، برگزار کننده این کنسرت و همچنین مخاطبین خود که قدم بر حمایت خواننده مورد علاقه خود گذاشتند قدردانی کرد.

 

این کنسرت در دو روز و چهار سانس متفاوت توسط شرکت فرهنگی هنری « اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده در سالن نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

 

موسیقی پارس از روابط عمومی سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، «پوریا مطلبی» مدیر روابط عمومی شرکت اکسیر نوین و همچنین مسئولان اجرایی این برنامه برای همکاری بی دریغشان با عوامل این رسانه تشکر می‌نماید.

 

 

در ادامه شاهد عکس های « شایان یاوری» از این کنسرت به صورت اختصاصی از موسیقی پارس باشید.

 

 

 

منبع: اختصاصي موسيقي پارس