اخبار داغ :

گروه Little Mix چگونه می تواتیم یک گروه کوچک شویم

نگاهی به تبدیل شدن سال 2021 برای گروه لیتل میکس

لی آن، جید و پری به کاتالوگ خود نگاه می کنند و به این فکر می کنند که چرا سال 2021 یک سال فوق العاده برای آن ها بوده است. جید از گروه لیتل میکس با لهجه جنوبی خود می گوید  امسال بسیار شگفت انگیز بود، فقط بعد از چند تماس در بیلبورد قرار گرفتیم. در امسال تغییرات زیادی در زندگی برای همه ما ایجاد شد.

او اصلاً اغراق نمی کند: گروه دختران بریتانیایی در لحظه بسیار موفق هستند و در سطوح مختلف تجربه زیادی دارند. این در حالی است که دهمین سالگرد حضور خود را جشن می گیرند.

زمانی زیادی را برای اجراهای کنسرت پاپ در شوی تلویزیونی اکس فکتور صرف کردند. اولین دوره مستقل خود را با آلبوم Between Us ثبت کردند. آن ها هم در کنار مادر بودن به ستاره پاپ بودن خود هم میرسند. آن ها توانسته اند تمام تعهدات خانوادگی خود را انجام بدهند.

زندگی بدون تغییر

لی آن در ادامه گفت شما هرگز نمی توانید خود را برای تغییر در زندگی خود آماده کنید. پیونک نیز گفت: باورنکردنی ترین و زیباترین نعمت زندگی است. من واقعاً به شکل باور نکردنی این سال های موفقیت را گذراندم. ما کاملاً بزرگ شده ایم واقعاً سال های خوبی بود.

توصیف زیبای لیتل میکس

این که Little Mix سال 2021 را با چنین عبارات درخشانی توصیف می کنند. ممکن است برای بسیاری از طرفدارانشان تعجب آور باشد. با توجه به تغییر بزرگی که اخیراً گروه پست سر گذاشته. تبدیل شدن به یک گروه کوچک سه نفره و اخبار و حواشی بعد از آن کمی آلبوم Confetti تحت تأثیر قرار داد. جسی نلسون اعلام کرد که از گروه فوق العاده لیتل میکس کناره گیری می کندو برای دوستان خود آرزوی موفقیت کرد. او گفته ماندن در یک گروه تمام دختر روی سلامت روانش تأثیر زیادی گذاشته است.

شروع کار انفرادی

جسی نلسون در پاییز امسال کار انفرادی خود را با همکاری نیکی میناژ در آهنگ بویز شروع کرد. همه چیز کاملاً پیچیده بود. پس از آنکه منتقدان نلسون را به ماهی سیاه و ترویج نژاد پرستی متهم کردند. او برای با میناز یک لایو اینستاگرامی داد و همگروهیش را با او اعلام کرد. اعضای گروه در جوابیه او را به عنوان حسود و دلقک معرفی کردند. گروه این کار او را به عنوان قلدری اطلاق کردند؛ اما نلسون گفت ما به بچه های گروه مشکلی ندارم؛ اما ممکن است این جدایی به ضرر همه اعضای گروه جدید و سابق باشد که در آینده مشخص خواهد