اخبار داغ :

«شهر دیوونه» احسان خواجه امیری به زودی منتشر می شود

احسان خواجه امیری

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: احسان خواجه امیری، خواننده سرشناس موسیقی پاپ کشورمان، در تاریخ دوم بهمن ماه سال جاری آلبوم جدید خود با نام «شهر دیوونه» را به بازار موسیقی پاپ عرضه خواهد کرد. این خواننده پاپ با انتشار پستی در اینستاگرام خبر منتشر شدن آلبوم جدید را با هواداران خود به اشتراک گذاشت.

اکنون با گذشت دو سال از انتشار آخرین آلبوم احسان خواجه امیری با نام «سی سالگی» که با استقبال هواداران و مخاطبان نیز روبه رو گشت، آلبوم جدید در تاریخ دوم بهمن ماه سال جاری به همت موسسه فرهنگی هنری «رویال هنر» در دسترس هواداران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آلبوم «شهر دیوونه» نهمین آلبوم خواجه امیری به شمار می رود و شامل ده قطعه می باشد. این خواننده مطرح در آلبوم جدید خود با هنرمندان و چهره هایی همچون روزبه بمانی، پدرام کشتکار، سعید زمانی، معین راهبر، مهدی ایوبی، زهرا عاملی، سعید شمس، آرش محرابی، ساره تاجیک، عاطفه حبیبی، امیر حسین فیض، وحید پویان، فرشید ادهمی، بهداد ضرغامی و … همکاری داشته است.

طبق گفته های مجید عبدی، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری رویال هنر، برای پخش و توزیع آلبوم شهر دیوونه برنامه ریزی های بسیاری انجام شده و همچنین توزیع این اثر را شرکت پخش دنیای هنر بر عهده گرفته است.

نسخه نفیس آلبوم جدید احسان خواجه امیری از طریق اپلیکیشن آپ که شامل سی دی و آلبوم امضا شده می باشد، پیش فروش خواهد شد. همچنین پیش فروش نسخه دیجیتال آلبوم از طریق ارسال *1*733# (ستاره یک ستاره هفتصد و سی و سه مربع) صورت می گیرد. فروش دیجیتال این آلبوم جدید نیز بر عهده سایت بیپ تونز می باشد.

جشن رونمایی و امضای آلبوم شهر دیوونه با حضور احسان خواجه امیری، عوامل آلبوم و هواداران این خواننده پاپ در تهران برگزار می شود که جزئیات این مراسم از جمله تاریخ و محل برگزاری به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.