اخبار داغ :

دیدار تابستانی «زانیار» و هوادارانش در سالن میلاد رقم خورد

موسیقی پارس: «زانیار خسروی» پس از دوری چند ماهه از کنسرت های تهران، در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر ماه، طی چهار سانس و به همت موسسه آوای فروهر روی صحنه حاضر شد و با اجرای پرانرژی خود، مخاطبانش را سر ذوق آورد و هیجان خاصی به فضای سالن میلاد بخشید.
وی در این کنسرت گلچینی از محبوب ترین قطعات خود از جمله؛ «فکر بکر»، «ریسک»، «هی تو»، «حس کمیاب»، «دستی دستی»، «تو نباشی»، «بدون تو» و … را در میان استقبال پرشور هواداران و هم خوانی کم نظیر آنها اجرا کرد.
«میلاد ترابی»، «امیر آقایی»، «پویا امینی» از جمله مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
«خشایار جوزی» (گیتار الکتریک)، «امیر محمدی» (ساکسیفون)، «امین راد» (درامز)، «امیر میلاد نیکزاد» (پیانو و رهبر ارکستر) و … اعضای گروه ارکستر «زانیار خسروی» را در این کنسرت تشکیل می دادند که به هنرنمایی پرداختند.

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1384″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”300″ thumbnail_height=”199″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”90″ number_of_columns=”2″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Show as slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]