اخبار داغ :

اتفاقی کم نظیر و تحسین برانگیز در کنسرت محسن یگانه

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: در آخرین روز از مرداد ماه 97، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی طی دو سانس میزبان محسن یگانه و طرفداران پرشورش بود.
در این کنسرت اتفاقی کم نظیر رخ داد که برای هواداران بسیار هیجان انگیز و جالب توجه بود. در این اجرا طی یک تصمیم غافلگیر کننده، افرادی که در ردیف آخر سالن حضور داشتند به ردیف دوم منتقل شدند.
محسن یگانه پس از حضور روی صحنه و اجرای اولین قطعه، بیان داشت که همان طور که شاهد بودید، در زمان بلیت فروشی کنسرت، ردیف دوم سالن، بلیت فروشی نداشت و این امر به دلیل آن بود که طبق هماهنگی که با شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» (تهیه کننده و برگزار کننده کنسرت) داشتیم، تصمیم گرفتیم تا در زمان اجرای کنسرت، افرادی که بلیت های ردیف چهل و دو را خریداری کرده اند به ردیف دوم سالن منتقل شوند؛ چرا که چنین افرادی عموما انسان های پرانرژی و پرشوری هستند، اما در طول کنسرت اتفاق هیجان انگیزی برای شان رخ نمی دهد. برای همین این کار را می کنیم تا خوشحال شوند. سپس طی یک اتفاق نادر، افرادی که در ردیف چهل و دوم مستقر شده بودند بر روی صندلی های ردیف دوم نشستند تا کنسرتی خاطره انگیز و شبی جذاب را سپری کنند.

گفتنی است به دلیل استقبال بسیار خوب هواداران، کنسرت محسن یگانه برای روزهای 10 و 11 شهریور ماه نیز تمدید شده است و علاقه مندان جهت تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت «ایران کنسرت» به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.