اخبار داغ :

کنسرت آنپلاگد «رضا یزدانی» به همراه مراسم دیدار با هواداران برگزار می شود

موسیقی پارس: كنسرت آن‌پلاگد «رضا يزدانى»، روزهای پنج شنبه و جمعه، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ساعت ۲۱ در خانه همایش برگزار می شود.
از جمله ویژگی های خاص این کنسرت می توان به پذيرائى در سالن ویژه، اجراى متفاوت قطعات خاطره‌انگيز، مراسم دیدار، امضاء و عكس با هنرمند، بسته هدیه آلبوم‌ها و پوستر امضا شده و رونمايى از دو كليپ منتشر نشده، اشاره کرد.
قیمت بلیت این کنسرت ۱۵٠_۳٠٠ هزار تومان می باشد و همین امر موجب شکل گیری سوالاتی در ذهن مخاطبان شده بود که «رضا یزدانی» در خصوص آن گفت: «علت گران بودن بلیت، فضای بسیار ویژه سالن و ظرفیت محدود آن است. برنامه های زیادی تدارک دیده ایم و اینگونه نیست که مبلغ اضافه ای دریافت کنیم. این اجرا همانند یک مهمانی خصوصی است؛ پذیرایی دارد و در یک فضای خصوصی، با یکدیگر صحبت خواهیم کرد. در این کنسرت، تمامی سازها آکوستیک است؛ اجرای متفاوتی خواهیم داشت و تنظیم قطعات، جدید است. در حال حاضر نیز برای این اجرا تمرین می کنیم. همچنین در تابستان نیز همچون گذشته، کنسرت برگزار خواهیم کرد.»
علاقه مندان به حضور در این کنسرت می توانند جهت خريد اینترنتی بلیت، به سایت ایران کنسرت «www.iranconcert.com» مراجعه کنند.
گفتنی است این کنسرت در خانه همایش، خیابان فرشته (فیاضی)، پلاک ۴۶ برگزار می گردد.