اخبار داغ :

جزییاتی از آخرین فعالیت خوانندگان موسیقی پاپ

محسن یگانه

موسیقی پارس: امید حاجیلی خواننده مطرح کشورمان در روز های 3 و 4 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و برای تور کنسرت استرالیا آماده شد؛ حاجیلی 1 فوریه در ملبورن، 2 فوریه در سیدنی و 3 فوریه در بریزبین روی صحنه رفت. وی همچنین 30 بهمن ماه در تالار رودکی اصفهان به اجرای کنسرت خواهد پرداخت و شب خاطره انگیز دیگری را برای هواداران خود رقم خواهد زد.

احسان خواجه امیری که به تازگی نهمین آلبوم رسمی خود را سوم بهمن ماه با عنوان «شهر دیوونه» منتشر کرد، 3 اسفند ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس روی صحنه خواهد رفت؛ وی در این کنسرت به اجرای قطعات آلبوم جدید خود نیز می پردازد. خرید بلیت این کنسرت از طریق سایت ایران کنسرت امکان پذیر می باشد.

جدید ترین اثر رضا صادقی از آلبوم «زندگی کن» با عنوان «تلافی» به زودی منتشر می شود و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. آهنگسازی و تنظیم این اثر را نیز صادقی خود بر عهده دارد. رضا صادقی همچنین 26 اسفند ماه در تالار رودکی اصفهان روی صحنه خواهد رفت، علاقه مندان جهت تهیه بلیت می توانند به سایت aradconcert.com مراجعه نمایند.

بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ کشورمان، جدید ترین اثر خود را که مربوط به یکی از قسمت های سریال خانگی «رقص روی شیشه» می باشد، به زودی منتشر می کند. جهانبخش 26 بهمن ماه در تالار شهید آوینی بندر عباس، 30 بهمن ماه در سالن مجلل سیتی سنتر اصفهان و 4 اسفند ماه در سالن نمایشگاه بین المللی شهر قزوین روی صحنه خواهد رفت. کنسرت تهران این خواننده نیز 13 اسفند ماه در مرکز همایش های برج میلاد با رهبری اکستر معین راهبر برگزار خواهد شد.

تازه ترین اثر بهنام بانی که به نام «تویی انتخابم» منتشر شده است، با استقبال کم نظیری از سوی هواداران این هنرمند رو به رو شد. بانی 24 بهمن ماه در سالن همایش های برج میلاد و 30 بهمن ماه در تالار حافظ شهر شیراز روی صحنه خواهد رفت.

شهاب مظفری که چندی پیش قطعه جدید خود را با نام «سی سالگی» منتشر کرد، 25 بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد به اجرای کنسرت خواهد پرداخت.

تمدید کنسرت «ستاره ها» فرزاد فرزین 13 اسفند ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این هنرمند به تازگی قطعه ای با عنوان «خرابش کردی» را روانه بازار موسیقی کرد که موزیک ویدیوی این اثر نیز دوشنبه ساعت 8 شب منتشر خواهد شد. فرزین 17 بهمن ماه در تالار مجلل پرشین جزیره کیش و 24 بهمن ماه در تالار نیاوران میاندوآب روی صحنه خواهد رفت.

جدید ترین قطعه مسیح و آرش برادران عدل پرور چهارشنبه 17 بهمن ماه منتشر خواهد شد؛ این دو هنرمند در تور انگلستان در شهر های لندن و منچستر به اجرای کنسرت خواهند پرداخت.

محسن ابراهیم زاده خواننده سرشناس کشورمان که به تازگی قطعاتی همچون «بیقرارم»، «گل پونه» و «منو تو» را روانه بازار موسیقی کرده است، 26 الی 28 بهمن ماه در سالن همایش های بین المللی تبریز، 11 و 12 اسفند ماه در سالن 9دی بوشهر، 28 اسفند ماه در سالن شهید آوینی بندرعباس و 29 اسفند ماه در نمایشگاه بین المللی جزیزه قشم روی صحنه خواهد رفت. وی همچنین 29 بهمن و 18 اسفند ماه در مرکز همایش های برج میلاد و 14 اسفند ماه در نمایشگاه میلاد بین المللی تهران به اجرای کنسرت می پردازد.

در حال حاضر جدیدترین اثر مهدی جهانی خواننده موسیقی پاپ کشورمان، به نام «بخواب دنیا» مراحل پایانی اخذ مجوز را سپری می کند و به زودی منتشر خواهد شد. مهدی جهانی تاکنون در شهر های تهران، کرج، ایلام، گرمسار، شهریار و .. روی صحنه رفته است.

قطعه جدید گروه موسیقی پرطرفدار ماکان به نام «رفت» که تیزر آن چندی پیش منتشر شده است، 17 بهمن ماه همراه با پخش سریال از طریق نمایش خانگی پخش خواهد شد.